Кодекс ділової етики Цеппелін Україна | | Соціальна відповідальність |
| |
|
Після десятиліть цілеспрямованої праці компанія Zeppelin заробила блискучу репутацію. Досягнення в галузі техніки, новаторський дух, якість, орієнтація на клієнтів і надійність – ці якості зробили нас лідером серед конкуруючих компаній. Будучи засновницьким підприємством, компанія Zeppelin є синонімом найвищих результатів з високим рівнем вимог.
Ми всі несемо відповідальність за престиж компанії Zeppelin. Даний Кодекс ділової етики та відповідності корпоративним вимогам встановлює етично-правові рамки, в межах яких ми здійснюємо нашу діяльність. Він визначає засадничі положення нашої поведінки всередині компанії Zeppelin, а також і у відносинах з нашими партнерами та громадськістю. Він встановлює принципи нашої підприємницької активності і є вираженням наших корпоративних цінностей.
Відповідальна діяльність - це в першу чергу правомірна і етична діяльність
Тільки угоди, що відповідають цим вимогам, є угодами компанії Zeppelin. Відповідність корпоративним вимогам наводить міст між правом, совістю і культурою.
Наш Кодекс поведінки не звільняє нікого від персональної відповідальності. Але ми закликаємо всіх співробітників, завжди конфіденційно звертатися за порадою чи допомогою, коли мова йде про рішення на правову та етичну тематику або коли у вашому робочому середовищі ви звертаєте увагу на манери поведінки, які вважаєте сумнівними. Наш Кодекс поведінки - це не система контролю і не інструмент доносів, а колійна нитка для поведінки, яка відповідає корпоративній культурі компанії Zeppelin. Вона грунтується на корпоративній цілісності, безпеці, повазі і сталості.
Ми закликаємо наших співробітників з усією відповідальністю слідувати Кодексу поведінки компанії Zeppelin. Ми пишаємося тим, що можемо втілювати ці правила в життя.
Ми зобов'язуємося ставитися один до одного з глибокою повагою!
Наші співробітники є фундаментом успіху групи компаній Zeppelin. Для того щоб вони могли розкрити свої сильні сторони, ми створили робочу атмосферу, яка базується на принципі поваги і сприяє корпоративній цілісності.
Ми зобов'язуємося вести соціально-відповідальну діяльність
При виборі ділових партнерів ми звертаємо увагу не тільки на економічні, а й екологічні та соціальні критерії. Тих, хто порушує екологічні норми, експлуатує своїх співробітників, використовує дитячу працю або займається діяльністю на тіньовій стороні економіці, ми не сприймаємо як ділового партнера.
Ми захищаємо наші інтелектуальні досягнення і поважаємо авторські права третіх осіб
Матеріальну та інтелектуальну власність компанії Zeppelin необхідно захищати від втрат, розкрадання і неправомірного використання. Цінність нашої компанії грунтується на ідеях і творчій силі людей, які вкладали і продовжують вкладати всі свої сили для процвітання компанії Zeppelin.
Ми зобов'язуємося дотримуватися корпоративної цілістності і прозорості бізнесу
Наші співробітники уникають будь-яких конфліктів їх особистих інтересів та інтересів компанії. У наших рішеннях ми не керуємося приватними інтересами або особистими відносинами. Ділові відносини грунтуються на предметних критеріях, до яких відносяться ціна, якість або існування відкритої співпраці
Ми зобов'язуємося зберігати об'єктивність і неупередженість
Наші рішення ми приймаємо вільно і незалежно, не дозволяючи при цьому потрапити у відношення залежності. Ми не дозволяємо, щоб постачальники, виробники послуг або клієнти надавали нам привілеї. У спілкуванні з діловими партнерами не повинно бути ніякої матеріальної або моральної залежності.
Ми зобов'язуємося дотримуватися порядність при веденні нашої ділової та громадської діяльності
Ми укладаємо угоди, виключно виходячи з якості та ефективності наших продуктів і послуг. Рівень продажів компанії не повинен бути обумовлений подарунками, пожертвами, хабарами та іншими проявами корупції. Принципи чесності та корпоративної цілісності необхідно дотримуватися у всіх комерційних і громадських видах діяльності.
Ми зобов'язуємося надавати прозору фінансову звітність
Наші партнери покладаються на надану нами достовірну інформацію про хід комерційних справ, результати та перспективи компанії. У їх числі наші клієнти, ділові партнери, банки, рейтингові агентства, співробітники, фінансові органи і Фонд Zeppelin. Точність нашої бухгалтерії, облікової документації та фінансової звітності - показник нашої кредитоспроможності. Недостовірна і неповна фінансова звітність може викликати підозру в розтраті фінансових коштів, введенні в оману або обмані.
Ми зобов'язуємося вести надійну комунікацію
Прозора, актуальна і надійна внутрішня, а також зовнішня комунікація є важливим елементом культури компанії. Дезінформація співробітників і колег, громадськості, ринку і наших клієнтів для нас неприйнятна
Ми зобов'язуємося дотримуватися зовнішньоторговельного право
Компанія Zeppelin дотримується всіх національних і міжнародних митних правил, а також законодавчих положень про зовнішню торгівлю, боротьбу з тероризмом і дотримання ембарго. Ми підтримуємо прагнення світової громадськості до боротьби з міжнародним тероризмом, а також запобігання виробництва та подальшого поширення хімічної, біологічної та ядерної зброї
Ми зобов'язуємося вести добросовісну конкуренцію
Компанія Zeppelin визнає себе прихильником ринкової економіки і підтримує чесну і вільну конкуренцію. Де б концерн Zeppelin не проводив свою діяльність, він скрізь дотримується законів про картелі і торгівлю, закони ціноутворення, правові норми, що регулюють ведення конкурентної боротьби і положення про захист інтересів споживачів. Ми не терпимо протизаконних угод з конкурентами, також як і інших порушень законів про конкуренцію. Необхідно уникати навіть виникнення підозр у нечесності угод з іншими учасниками ринку. При сумнівах у правових питаннях ведення конкурентної боротьби необхідно звертатися за порадою в юридичний відділ.