0 800 300 350
Пн – Пт з 9:00 до 18:00
044 494 23 30
Українська Русский
Оберіть модель

CSA контракт

CSA контракт (контракт на сервісне обслуговування) - це угода між клієнтом і компанією Цеппелін Україна, яка дозволяє знизити загальні витрати клієнта на одиницю техніки. Контракти складаються індивідуально для задоволення потреб клієнта.

Сервісні контракти на технічне обслуговування від компанії Цепаелін Україна є розширеною програмою обслуговування техніки з використанням оригінальних запасних частин і залученням кваліфікованого персоналу.

Висновок CSA контракту значно знижує експлуатаційні витрати і забезпечує можливість планування витрат на майбутній період.

CSA контракт - це комплекс рішень, який складається з 3 рівнів, починаючи з базового оснащення техніки системою віддаленого моніторингу обладнання та закінчуючи технічною підтримкою і обслуговуванням вашого парку техніки професійною командою співробітників Цеппелін Україна. Вибираючи один з рівнів сервісу, ви отримуєте необхідну вам підтримку, не сплачуючи за непотрібні послуги.

Переваги сервісного контрактного обслуговування:

  • зниження витрат через незапланований простій техніки;
  • наявність запчастин під ваш графік виконання ТО;
  • збільшення моторесурсу техніки;
  • збільшення продуктивності техніки;
  • зменшення можливої ​​похибки від проведення ремонту власними силами;
  • можливість довгострокового планування витрат (пакет розраховується на рік і більше);
  • захист від фінансових ризиків: гарантія на роботи та запасні частини, фіксовані ціни;
  • збільшення вартості машини при перепродажі.


ОЗНАЙОМТЕСЯ З НАБОРОМ ПОСЛУГ І СЕРВІСІВ ПО РІНЯМ:


Рівень 1 - ДОСТУП. Отримайте доступ до технологій віддаленого моніторингу

Рівень 1: ДОСТУП підключає вас до системи віддаленого моніторингу Product Link™ та його ВЕБ інтерфейсу VisionLink®.

Разом вони дають вам простий доступ до даних, що генеруються обладнанням.

Ви зможете миттєво побачити, де знаходиться ваше обладнання і як воно працює, всюди, де є інтернет-підключення на вашому комп'ютері або мобільному пристрої.

Ви зможете відслідковувати, скільки палива використовує кожна машина, коли працює на холостому ходу або під навантаженням, коли планується обслуговування, і чи є щось, що вимагає вашої уваги. 



Рівень 2 - ПОРАДА. Контролюйте стан вашого обладнання за допомогою наших експертів

Рівень 2: ПОРАДА надає вам комплексну програму моніторингу стану, в комплекті з віддаленим моніторингом від наших досвідчених консультантів з обладнання.

Вони будуть спостерігати за даними з ваших машин для вас. Коли вони побачать щось, що вимагає уваги, вам дадуть знати і проконсультують про відповідні дії.

Крім того, вони забезпечують проактивні рекомендації по обслуговуванню на основі вхідних даних, історії обладнання, аналізу рідини і т.д. Ви отримаєте пораду щодо своєчасного обслуговування та ремонту, який може допомогти зберегти ваше обладнання в робочому стані і знизити експлуатаційні витрати.

Саме це ми і називаємо рівнем ПОРАДА. У багатьох клієнтів немає достатньої кількості ресурсів, персоналу або кваліфікації, щоб самостійно виявити причини, і вжити заходів.


Рівень 3 - ПІДТРИМКА. Покладіть на нас обслуговування вашої техніки повністю або частково

Рівень 3: ПІДТРИМКА знімає частину навантаження управлінням обладнання з ваших плечей.

Ми будемо стежити за вашими машинами, відстежувати мотогодини і піклуватися про планування і виконання вашого профілактичного обслуговування. Крім того, ми будемо регулярно надавати доповіді на стан вашого парку техніки.

Уявіть собі, що ви можете забути про заміну масла, планове обслуговування або створення запасу запасних частин для обладнання.

З Рівнем 3: Підтримка, ви зможете зосередитися на веденні бізнесу. Ми подбаємо про ваші цінні активи і будемо працювати, щоб знизити ваші експлуатаційні витрати при одночасному підвищенні доступності машини.


Оберіть необхідний рівень підтримки і переконайтеся в ефективності прийнятого рішення!


Рівні підтримки
Система віддаленого моніторингу Product Link™ + + +
Доступ в систему моніторингу VisionLink® + + +
Навчання й підтримка користувачів VisionLink® + + +
Щомісячний порівняльний звіт по парку техніки       + +
Аналіз масла за програмою CAT S·O·S™       + +
Періодичні візуальні інспекції обладнання       + +
Моніторинг даних і надання рекомендацій
+ +
Звіти з обслуговування і технічного стану техніки       + +
Сповіщення про необхідність технічного обслуговування
  +
Планове технічне обслуговування         +
Повна технічна інспекція обладнання         +

Телефонуйте: 0 800 300 350