Особливості обприскувачів Apache
17.02.2020
Завдяки невеликій вазі обприскувачів Apache вдається зменшити ущільнення ґрунту і, як наслідок, запобігти втратам врожаю. Більше потужності на ґрунт передається механічним приводом. Робота виконується у два рази оперативніше, ніж за допомогою причіпного обприскувача. Завдяки плавному ходу та ідеальній гідравлічній ізоляції кабіни вдається досягти високого рівня комфорту роботи, що також важливо для досягнення максимального рівня ефективності.
Опціонально встановлюється на обприскувач дизельний двигун Cummins, який відповідає стандарту Tier 4 Final, гарантує високі екологічні та експлуатаційні характеристики машини.
Система передачі потужності на землю Power-to-the-Ground забезпечує обприскувачу Apache три переваги: силу, легкість та економію. 90% потужності двигуна передається на ґрунт, що робить техніку більш продуктивною, у порівнянні з обприскувачами із гідростатичною трансмісією, яка передає на ґрунт не більше 70% потужності двигуна. Механічна трансмісія Apache включає в себе значно менше число елементів, ніж трансмісія інших виробників, тому продукція Apache відрізняється легкістю обслуговування. Незважаючи на простоту свого механізму Apache є міцной і надійною машиною, яка з легкістю витримує навіть найскладніші умови експлуатації у полі. Власники Apache цінують його високу паливну ефективність. Механічний привід з гідротрансформатором середньої витрати палива складає до 20 л / год (або 0,5-0,6 л / га).
Гідротрансформатор збільшує тягове зусилля двигуна в два рази при функціонуванні обприскувача у важких експлуатаційних умовах, а диференціал JCB дає можливість проходити повороти з підвищеною тягою.
Гнучка рама обприскувача Apache включає в себе швелерні балки та шарнірно-закріплену фронтальну вісь. Конструкція згинається при повороті або в процесі пересування по нерівному рельєфу. Всі колеса завжди в максимальній взаємодії з ґрунтом, за рахунок цього знижується зношення пружин та амортизаторів. Похило-поворотна будова рами відрізняється постійним згинанням і скручуванням.
Система підвіски складається із задньої підвіски з автоматичним вирівнюванням, гідравлічної системи стабілізації і 9 азотних акумуляторів тиску для виключення ефекту віддачі в ході здійснення маневрів.
За рахунок відсутності розгойдування вдається досягти більшого періоду експлуатації штанги. А сучасний задній міст з широко розташованими точками кріплення покращує стійкість машини і плавність ходу.