Трактор FENDT 936 Vario Gen6 Profi вже у Львові!
04.09.2019
Раді повідомити, що трактор FENDT 936 Vario Gen6 Profi в чорному кольорі та новому дизайні вже у Львові, зустрічайте скоро на всіх полях України! Трактор Fendt 936 Vario Gen6 Profi з нової лінійки тракторів 900ї серії розроблений, в першу чергу, для важких тягових робіт або робіт з використанням вала відбору потужності. Вони чудово підходять для валки лісу і транспортування вантажів зі швидкістю до 50 км/год.
Невелика власна вага робить можливим використання тракторів для робіт, що вимагають помірного тиску на ґрунт і високої потужності тяги. Завдяки модульній комплектації, що допускає установку заднього навісного навантажувача, заднього вала відбору потужності, переднього валу відбору потужності, системи реверсивного ходу, а також великої кількості гідравлічних, навісних і підіймальних інструментів. Fendt 936 Vario Gen6 Profi сумісний з більшістю моделей навісного обладнання.
Трактори Fendt 936 Vario Gen6 Profi комплектуються абсолютно новим, розробленим спеціально для Fendt, 6-циліндровим двигуном MAN з робочим об'ємом 9 л і турбіною із змінною геометрією (VTG). Інтервал заміни масла M3677 був доведений до 500 годин роботи. Комбінація двигуна і коробки Vario TA 300 утворює систему трансмісії Fendt VarioDrive.
Орієнтована на значні резерви потужності концепція низької частоти обертання двигуна Fendt iD вперше була використана саме в 900-й серії. Номінальна частота обертання становить 1700 об/хв. На холостому ході вона дорівнює 650 об/хв. А максимальної швидкості 50 км/год нові Fendt 900 Vario досягають на економічних 1450 об/хв.
Крутний момент динамічно розподіляється між переднім і заднім мостом в залежності від характеристик ґрунту. Передній міст має незалежний привід. Поділ приводів переднього та заднього мостів запобігає перекосам у процесі руху по дорозі та на поворотах, а також дозволяє розвинути максимальну силу тяги в полі. Таке рішення забезпечує «вкручування» трактора в поворіт - так званий ефект "pull-in turn". Результат: малий радіус розвороту при збереженні максимальної сили тяги.