CSA-контракти – мінімізуйте свої витрати на одиницю обладнання
25.05.2020
CSA контракт являє собою договір між клієнтом і компанією Цеппелін Україна. Він дозволяє мінімізувати загальні витрати клієнта на одиницю обладнання. Складаються CSA персонально, щоб максимально задовольнити запити клієнта.
Договори на техобслуговування від Цеппелін Україна є розширеною версією обслуговування із застосуванням оригінальних запасних деталей і залученням професійних майстрів.
CSA дозволяє звести до мінімуму витрати і дає можливість спланувати все на найближчий час.
CSA - це вигідна сукупність рішень, яка включає в себе три рівні, починаючи з базовоъ комплектації і закінчуючи технічною підтримкою кваліфікованих працівників Цеппелін Україна.
При виборі одного з рівнів сервісу, клієнт забезпечує собі потрібну підтримку без зайвих витрат.
1 рівень - доступ
Отримання доступу до віддаленого моніторингу. Клієнта підключають до віддаленої моніторингової системи ProductLink™ та інтерфейсу VisionLink
Це забезпечує простий доступ до інформації, що генерується технікою. За умови наявності Інтернет з'єднання миттєво буде відображатися місце знаходження обладнання і процес роботи. Система показує кількість використаного пального, час функціонування на холостому ході або під навантаженням, коли заплановано обслуговування та інше.
2 рівень - порада
Контроль стану вашої техніки за допомогою фахівців Цеппелін Україна.
Забезпечує комплексний моніторинг у сукупності з віддаленим моніторингом від професійних консультантів по техніці.
Фахівці Цеппелін Україна зможуть стежити за інформацією з обладнання клієнта. Стикаючись з показниками, що вимагають уваги, вони детальніше вивчають інформацію та інформують клієнта про відповідні операції. Крім цього, будуть надані рекомендації щодо обслуговування на базі вхідних відомостей, історії техніки і аналізу рідини. Клієнт отримує слушні поради щодо ремонту та обслуговування.
3 рівень - підтримка
Цеппелін Україна гарантує контроль стану машини клієнта, мотогодин, планування і виконання обслуговування. Крім цього, Цеппелін Україна систематично надаватиме інформацію про стан парку техніки. Це дозволить не тримати в голові графік заміни мастила, планового обслуговування або створення резерву запасних деталей. Клієнт може повністю сконцентруватися на своїй діяльності, а Цеппелін Україна буде працювати для мінімізації витрат при одночасному збільшенні доступності машини.