AGCO/Fendt – безперервний розвиток
19.09.2019
Компанія Fendt знову збільшила число продажів на європейському і світовому ринку. Віце-президент і керівник торгового бренду Fendt EME Петер-Йозеф Пафф на прес-конференції, яка відбулася 2.07.2019 в Марктобердорфі у Fendt Forum висловив свою радість постійним зростанням бренду і розкрив плани компанії Fendt на майбутнє.
«Економічна ситуація європейської машинобудівної сфери як і раніше стабільна», - з цих слів розпочав конференцію Петер-Йозеф Пафф. Середньомісячні значення опитувань, в яких брали участь приблизно 140 власників бізнесу, керівників і т.д., знаходяться у процесі безперервного розвитку, але у порівнянні з минулим роком, показники трохи нижчі.
Приріст продажів і частки ринку в західній і центральній Європі
У Західній і Центральній частинах Європи спостерігається найвищий попит на товари. «Умови економіки для наших замовників і для нас самих, як для популярної світової компанії, відрізняються стабільністю і надійністю вже протягом декількох років. На це частково вплинув Європейський Союз. На європейських ринках сільгоспобладнання компанія Фендт змогла підвищити продажі і частку ринку даної лінійки в поточному році. У категорії ринку великих машин (понад 200 к.с.) Фендт з часткою майже 30% займає перші місця».
Віце-президент упевнений, що ключовим фактором успіху на ринку служить професійна співпраця з мережею збуту Fendt. Компанія Фендт вже протягом декількох років займає лідируючу позицію у щорічному європейському опитуванні щодо того, чи задовольняють дилерів головні постачальники техніки.
«У рамках глобальної стратегії зростання, ми поставили перед собою мету: пропонувати високотехнологічну марку Fendt в усьому світі. І при цьому у всіх регіонах з сучасним сільським господарством і відповідними структурами підприємства», - сказав Пафф.
Для бренду Fendt минулий 2018 рік став однозначно найуспішнішим з усієї майже 90-річної історії компанії. «Ми змогли збільшити обсяг продажів тракторів ще на 12 відсотків до 16806 одиниць. Частка експорту (66%) залишилася приблизно на рівні минулого року. Зростання триває. На сьогодні число проданих машин - 18000 і ми плануємо збільшити цю цифру до кінця 2019 року. Таким чином ми зробимо великий крок до нашої мети - 20000 тракторів у 2020 році».