Про компанію

AGCO / Fendt - систематичне ріст і розвиток

Компанія Fendt знову поповнила відсоток продажів на європейському ринку і в усьому світі не тільки у сегменті тракторів, а й усього асортименту лінійки Fendt Full Line. Віце-президент бренду Fendt EME Петер-Йозеф Паффен на міжнародній прес-конференції 2.07.2019 року в Марктобердорфі зазначив, що вкрай задоволений постійним і систематичним зростанням бренду та розкрив плани Fendt на майбутнє.

news-2-high (2) (4).jpg

73 мільйони євро для досліджень і розробок

Fendt - бренд концерну AGCO, який завоював бездоганну репутацію у всьому світі в галузі сільськогосподарського обладнання. В рамках досліджень і випробувань завжди народжуються нові ідеї і створюються нові проекти, які подобаються клієнтам. У Марктобердорфі працює приблизно 500 інженерів. Як правило, вони працюють над створенням тракторів і комбайнів. Бюджет проектів становить 73 мільйони євро.

Перспективні рішення

Петер-Йозеф Паффен не втратив нагоди повідомити журналістів про те, як сьогодні йдуть справи у анонсованих 2 роки тому проектів майбутнього. Йдеться про робота Fendt Xaver і моделі трактора Fendt e100 Vario. Ці проекти, як і раніше, на етапі розробок. Вони, безсумнівно, мають дуже великі перспективи. Fendt Xaver компактні, незалежні і більше використовуються після дощів. Вони повністю безпечні в управлінні. Модель Fendt e100 Vario з акумуляторним електричним приводом викликає великий інтерес у різних категорій користувачів. Так, в області комунального господарства і виноградарства вони користуються особливо високим попитом. На даний момент кілька моделей піддаються випробуванням. Потрібно ще трохи часу, щоб техніка надійшла в серійне виробництво.

Особливо інтенсивно працює команда Fendt над питаннями цифровізації та інтелектуального фермерства. «Технології для інтеграції в одну мережу пристроїв збору інформації та її обробки стрімко розвиваються. При цьому завжди важливо, що відомості належать фермерам, і тільки вони вирішують, як ними розпорядитися», - зазначив віце-президент.

news-7-high (4).jpg

Стратегія Fendt 2020

«Ось уже третій рік ми працюємо над стратегією», - підкреслив Паффен: «Вогонь уособлює високу ідентифікацію та мотивацію всіх працівників. Ми працюємо над розвитком культури в робочій обстановці. Так, в цьому році ми займаємося спортом і прищеплюємо звички здорового способу життя. Для нас дуже важлива і актуальна тема якості нашої продукції, тому були зроблені певні заходи, які дозволяють підвищити її. Ми пропонуємо нашим клієнтам тільки найкращі продукти та послуги. Черговим стратегічним рішенням служить пропозиція Fendt Full-Line. Тут ми досягли хороших успіхів. Комбайни й обприскувачі мають величезний попит, ми поступово поповнюємо свою програму.

Величезна кількість досягнень і нагород розглядається як ще одна пріоритетна сфера стратегії. Кожен день ми працюємо над тим, щоб у подальшому радувати споживачів корисними рішеннями. Поява техніки в Бразилії, збільшення продажів в Америці, Азії та Африці, а також стабільне зростання на ринку Європи дозволяють оцінити правильно обраний шлях. Наша мета - це 20 тисяч тракторів у 2020 році, і ми для цього зробили дуже багато».

до всіх новин

інші Новини

21.01.2021

Широкий вибір техніки Farmet після збирання врожаю
дізнатись більше

18.01.2021

Переваги конструкції глибинного культиватора Farmet Digger
дізнатись більше

14.01.2021

Що робить телескопічні навантажувачі Cat універсальними?
дізнатись більше

11.01.2021

Огляд переваг тракторів Valtra T-серії.
дізнатись більше
перейти до всіх новин