AGCO / Fendt – систематичне ріст і розвиток
21.10.2019
Компанія Fendt знову поповнила відсоток продажів на європейському ринку і в усьому світі не тільки у сегменті тракторів, а й усього асортименту лінійки Fendt Full Line. Віце-президент бренду Fendt EME Петер-Йозеф Паффен на міжнародній прес-конференції 2.07.2019 року в Марктобердорфі зазначив, що вкрай задоволений постійним і систематичним зростанням бренду та розкрив плани Fendt на майбутнє.
73 мільйони євро для досліджень і розробок
Fendt - бренд концерну AGCO, який завоював бездоганну репутацію у всьому світі в галузі сільськогосподарського обладнання. В рамках досліджень і випробувань завжди народжуються нові ідеї і створюються нові проекти, які подобаються клієнтам. У Марктобердорфі працює приблизно 500 інженерів. Як правило, вони працюють над створенням тракторів і комбайнів. Бюджет проектів становить 73 мільйони євро.
Перспективні рішення
Петер-Йозеф Паффен не втратив нагоди повідомити журналістів про те, як сьогодні йдуть справи у анонсованих 2 роки тому проектів майбутнього. Йдеться про робота Fendt Xaver і моделі трактора Fendt e100 Vario. Ці проекти, як і раніше, на етапі розробок. Вони, безсумнівно, мають дуже великі перспективи. Fendt Xaver компактні, незалежні і більше використовуються після дощів. Вони повністю безпечні в управлінні. Модель Fendt e100 Vario з акумуляторним електричним приводом викликає великий інтерес у різних категорій користувачів. Так, в області комунального господарства і виноградарства вони користуються особливо високим попитом. На даний момент кілька моделей піддаються випробуванням. Потрібно ще трохи часу, щоб техніка надійшла в серійне виробництво.
Особливо інтенсивно працює команда Fendt над питаннями цифровізації та інтелектуального фермерства. «Технології для інтеграції в одну мережу пристроїв збору інформації та її обробки стрімко розвиваються. При цьому завжди важливо, що відомості належать фермерам, і тільки вони вирішують, як ними розпорядитися», - зазначив віце-президент.
Стратегія Fendt 2020
«Ось уже третій рік ми працюємо над стратегією», - підкреслив Паффен: «Вогонь уособлює високу ідентифікацію та мотивацію всіх працівників. Ми працюємо над розвитком культури в робочій обстановці. Так, в цьому році ми займаємося спортом і прищеплюємо звички здорового способу життя. Для нас дуже важлива і актуальна тема якості нашої продукції, тому були зроблені певні заходи, які дозволяють підвищити її. Ми пропонуємо нашим клієнтам тільки найкращі продукти та послуги. Черговим стратегічним рішенням служить пропозиція Fendt Full-Line. Тут ми досягли хороших успіхів. Комбайни й обприскувачі мають величезний попит, ми поступово поповнюємо свою програму.
Величезна кількість досягнень і нагород розглядається як ще одна пріоритетна сфера стратегії. Кожен день ми працюємо над тим, щоб у подальшому радувати споживачів корисними рішеннями. Поява техніки в Бразилії, збільшення продажів в Америці, Азії та Африці, а також стабільне зростання на ринку Європи дозволяють оцінити правильно обраний шлях. Наша мета - це 20 тисяч тракторів у 2020 році, і ми для цього зробили дуже багато».