Про компанію

CSA-контракти - мінімізуйте свої витрати на одиницю обладнання

CSA-контракти - мінімізуйте свої витрати на одиницю обладнання

CSA контракт являє собою договір між клієнтом і компанією Цеппелін Україна. Він дозволяє мінімізувати загальні витрати клієнта на одиницю обладнання. Складаються CSA персонально, щоб максимально задовольнити запити клієнта.

Договори на техобслуговування від Цеппелін Україна є розширеною версією обслуговування із застосуванням оригінальних запасних деталей і залученням професійних майстрів.

CSA дозволяє звести до мінімуму витрати і дає можливість спланувати все на найближчий час.

CSA - це вигідна сукупність рішень, яка включає в себе три рівні, починаючи з базовоъ комплектації і закінчуючи технічною підтримкою кваліфікованих працівників Цеппелін Україна.

При виборі одного з рівнів сервісу, клієнт забезпечує собі потрібну підтримку без зайвих витрат.

1 рівень - доступ

Отримання доступу до віддаленого моніторингу. Клієнта підключають до віддаленої моніторингової системи ProductLink™ та інтерфейсу VisionLink

Це забезпечує простий доступ до інформації, що генерується технікою. За умови наявності Інтернет з'єднання миттєво буде відображатися місце знаходження обладнання і процес роботи. Система показує кількість використаного пального, час функціонування на холостому ході або під навантаженням, коли заплановано обслуговування та інше.

2 рівень - порада

Контроль стану вашої техніки за допомогою фахівців Цеппелін Україна.

Забезпечує комплексний моніторинг у сукупності з віддаленим моніторингом від професійних консультантів по техніці.

Фахівці Цеппелін Україна зможуть стежити за інформацією з обладнання клієнта. Стикаючись з показниками, що вимагають уваги, вони детальніше вивчають інформацію та інформують клієнта про відповідні операції. Крім цього, будуть надані рекомендації щодо обслуговування на базі вхідних відомостей, історії техніки і аналізу рідини. Клієнт отримує слушні поради щодо ремонту та обслуговування.

3 рівень - підтримка

Цеппелін Україна гарантує контроль стану машини клієнта, мотогодин, планування і виконання обслуговування. Крім цього, Цеппелін Україна систематично надаватиме інформацію про стан парку техніки. Це дозволить не тримати в голові графік заміни мастила, планового обслуговування або створення резерву запасних деталей. Клієнт може повністю сконцентруватися на своїй діяльності, а Цеппелін Україна буде працювати для мінімізації витрат при одночасному збільшенні доступності машини.

до всіх новин

інші Новини

06.04.2021

Коли кожен на своєму місці!
дізнатись більше

05.04.2021

Відмінні риси навантажувача SEM 636D
дізнатись більше

01.04.2021

Переваги Т-серії тракторів Valtra
дізнатись більше

29.03.2021

Економія та потужність – колісні трактори Fendt 900 Vario (2020)
дізнатись більше
перейти до всіх новин