Про компанію

CSA-контракти - мінімізуйте свої витрати на одиницю обладнання

CSA-контракти - мінімізуйте свої витрати на одиницю обладнання

CSA контракт являє собою договір між клієнтом і компанією Цеппелін Україна. Він дозволяє мінімізувати загальні витрати клієнта на одиницю обладнання. Складаються CSA персонально, щоб максимально задовольнити запити клієнта.

Договори на техобслуговування від Цеппелін Україна є розширеною версією обслуговування із застосуванням оригінальних запасних деталей і залученням професійних майстрів.

CSA дозволяє звести до мінімуму витрати і дає можливість спланувати все на найближчий час.

CSA - це вигідна сукупність рішень, яка включає в себе три рівні, починаючи з базовоъ комплектації і закінчуючи технічною підтримкою кваліфікованих працівників Цеппелін Україна.

При виборі одного з рівнів сервісу, клієнт забезпечує собі потрібну підтримку без зайвих витрат.

1 рівень - доступ

Отримання доступу до віддаленого моніторингу. Клієнта підключають до віддаленої моніторингової системи ProductLink™ та інтерфейсу VisionLink

Це забезпечує простий доступ до інформації, що генерується технікою. За умови наявності Інтернет з'єднання миттєво буде відображатися місце знаходження обладнання і процес роботи. Система показує кількість використаного пального, час функціонування на холостому ході або під навантаженням, коли заплановано обслуговування та інше.

2 рівень - порада

Контроль стану вашої техніки за допомогою фахівців Цеппелін Україна.

Забезпечує комплексний моніторинг у сукупності з віддаленим моніторингом від професійних консультантів по техніці.

Фахівці Цеппелін Україна зможуть стежити за інформацією з обладнання клієнта. Стикаючись з показниками, що вимагають уваги, вони детальніше вивчають інформацію та інформують клієнта про відповідні операції. Крім цього, будуть надані рекомендації щодо обслуговування на базі вхідних відомостей, історії техніки і аналізу рідини. Клієнт отримує слушні поради щодо ремонту та обслуговування.

3 рівень - підтримка

Цеппелін Україна гарантує контроль стану машини клієнта, мотогодин, планування і виконання обслуговування. Крім цього, Цеппелін Україна систематично надаватиме інформацію про стан парку техніки. Це дозволить не тримати в голові графік заміни мастила, планового обслуговування або створення резерву запасних деталей. Клієнт може повністю сконцентруватися на своїй діяльності, а Цеппелін Україна буде працювати для мінімізації витрат при одночасному збільшенні доступності машини.

до всіх новин

інші Новини

17.09.2020

SEM917 - Автогрейдер року!
дізнатись більше

17.09.2020

Завжди ідеальна форма з прес-підбирачем Fendt Rotana
дізнатись більше

14.09.2020

Відеоогляд модельного ряду автогрейдерів SEM
дізнатись більше

10.09.2020

Специфіка роботи та особливості механізму глибокорозпушувачів
дізнатись більше
перейти до всіх новин