Fendt 1000 Vario: якість як гарантія високої надійності
06.12.2018
Машини Fendt відрізняються тривалим терміном служби. Це кращий показник якості, який виробники невпинно прагнуть збільшити. Запорукою довговічності трактора є використання кращих компонентів, висока якість їх обробки та ретельні перевірки якості продукції.
Передача потужності через систему Fendt Torque Distribution
З точки зору конструкції гнучкий розподіл крутного моменту в тракторі з керованим повним приводом виконується на Т-образному компоненті між гідронасосом і гідромоторами переднього та заднього мостів. Цей компонент служить гідростатичним диференціалом між мостами і забезпечує вільну циркуляцію масла між насосом і гідромоторами. Як результат - відсутність втрат. При необхідності крутний момент можна автоматично передати з одного моста на інший за допомогою інтелектуальної системи управління повним приводом. При цьому знос і втрати від тертя істотно зменшуються.
Підвіска передньої осі
Незалежна підвіска коліс з автоматичним вирівнюванням Fendt 1000 Vario гарантує оптимальний контакт передніх коліс з землею у будь-яких умовах і гарантовано запобігає ефекту «галопування», в результаті чого поліпшується тягове зусилля. Комфорт і безпека також підтримуються при швидкості до 60 км/год. Довгий хід підвіски, в цілому 300 мм, забезпечує комфортний рух при будь-якому навантаженні. Підвіскою можна керувати вручну, наприклад, для зняття передньої противаги без передньої навіски. Ще однією перевагою є те, що підвіска не вимагає технічного обслуговування.
Чим вищі тягові характеристики, тим краще трактор реалізує потужність. Результат - висока ефективність і зниження ущільнення ґрунту. Все це бере свій початок в трансмісії. Трансмісія VarioDrive - ідеальний розподіл зусилля. Унікальна конструкція трансмісії робить можливим ідеальний розподіл крутного моменту на передні і задні колеса для досягнення оптимальних значень тяги і тягового зусилля. Приводний агрегат використовує в роботі гідронасос і два гідромотора. Перший гідромотор передає крутний момент на задній міст через механізм гідромеханічного розподілу сил від 0 до 60 км/год. Другий гідромотор приводить передній міст. Завдяки зворотному зв'язку із заднім мостом через систему інтелектуального управління повним приводом, привід переднього моста також є частиною механізму гідромеханічного розподілу сил.
Дізнайтеся більше про Fendt 1000: https://zeppelin-agro.com.ua/lp/fendt/1000