Про компанію

Fendt 1050 на спарці вперше в Україні!

Компанією Zeppelin було проведено демонстрацію трактора Fendt 1050 (потужністю 517к.с.) зі встановленою системою спарених коліс на базі господарства Кіровоградської області.

Трактор Fendt 1050 працював з важким комбінованим агрегатом Horsch Tiger 6 MT. На цю подію були запрошенні і присутні представники сусідніх господарств.

z100.jpg

Переваги спарки всім знайомі - менший тиск на ґрунт та менше ущільнення, і як наслідок - підвищення врожайності. В даному випадку спарка також була покликана забезпечити краще зчеплення з ґрунтом та передачу потужності трактора 517 к.с. для важкої роботи.

Трактор FENDT 1050

Fendt 1050 оснащений наднадійним 6-циліндровим двигуном MAN об'ємом 12,4 л с постійною потужністю 517 к.с. (від 1500 об/хв до номінальних обертів двигуна). Двигун, перевірений часом в секторі комерційних транспортних засобів, був адаптований для виконання важких польових робіт.

0.png

Технологія низьких обертів двигуна Fendt iD забезпечує високу потужність на низьких обертах. Всі споживачі, такі як кондиціонер, повітряний компресор або генератор, піддаються меншим навантаженням при низьких обертах, а двигун має низький рівень шуму. Максимальний крутний момент двигуна Fendt 1050 Vario становить 2400 Нм при 1100 об/хв - машина ідеально підходить для важких робіт. Низьке розташування двигуна на Fendt 1000 Vario забезпечує максимально зручний доступ до всіх вузлів після зняття бічних панелей.

Економія палива наразі є надто актуальною темою, і тут FENDT є беззаперечним лідером! Завдяки концепції низьких обертів двигуна (номінальні оберти 1700 об/хв) і надійної трансмісії VARIO (посиленої і адаптованої під високу потужність) серія тракторів Fendt 1000 досягає значної економії палива!

Автоматична інтелектуальна система управління трактором Vario TMS (система управління двигуном і трансмісією) контролює оптимальні оберти двигуна і швидкість руху трактора в залежності від тягового навантаження. Система TMS забезпечує найкращий режим роботи трактора під навантаженням. Вона здійснює автоматичне ідеальне управління трансмісією (передатковим відношенням) і двигуном (обертами) для максимального тягового зусилля і економії витрати пального для виконання будь-якої роботи.

1.png

3.jpgНовий привід з технологією Fendt VarioDrive реалізує інтелектуальний розподіл крутного моменту між переднім і заднім мостами. Наприклад, якщо передні колеса починають прослизати, автоматично вмикається повний привід і крутний момент переміщується на задній міст, де є зчеплення. Те ж саме буде і в протилежній ситуації. Якщо зчеплення не вистачає на задніх колесах, крутний момент зміщується на передній міст. Це здійснюється автоматично і завдяки інтелектуальній системі розподілу крутного моменту тяга завжди залишається постійною.

4.png        5.png

Тільки трактори Fendt мають підвіску переднього моста і пневмопідвіску кабіни в стандартній комплектації! Незалежна підвіска з ходом 300мм і автоматичним вирівнюванням гарантує оптимальний контакт передніх коліс Fendt 1000 Vario з землею і запобігає ефекту "галопування", в результаті чого поліпшується тягове зусилля. Комфортна пневматична система амортизації кабіни зводить коливання до мінімуму.

Спарка від «Союз-Діаген»

Представники компанії «Союз-Діаген» привезли і встановили додаткові колеса. На передні та задні оригінальні колеса з заводу Fendt із шинами Trelleborg були додані колеса з дисками виробництва «Союз-Діаген» і шинами Trelleborg. Отже, маємо:

Передні колеса: оригінальні колеса з заводу IF 710/60 R38 + колеса «Союз-Діаген» IF 650/65 R38

Задні колеса: оригінальні колеса з заводу IF 900/65 R46 + колеса «Союз-Діаген» IF 750/75 R46. 
Висота профілю шин майже однакова, а зовнішній діаметр встановлених коліс й оригінальних - ідентичний.

Примітка: саме такий розмір додаткових коліс був замовлений Zeppelin заради універсальності, адже таку спарку ми також пропонуємо на модель Fendt 1038 (396 к.с.), у якого оригінальні задні колеса мають шини IF750/75R46, а передні IF650/65R38   

6.jpg

Встановлення спарки. В заводські технологічні отвори на оригінальних дисках встановлюється гайка скоба, яка надійно кріпиться з внутрішньої сторони заводського диска. До неї надалі кріпитимуться стяжки та замки. За допомогою навантажувача встановлюються додаткові колеса виробництва «Союз-Діаген». Їх всаджують всередину оригінального диска і закріплюють замками й стяжками, які надійно затягуються. Далі робимо декілька пробних заїздів, ще раз фінально рівномірно підтягуємо стяжки і все готово!
Встановлення відбувається зі збереженням задніх колісних баластів по 1250 кг, що є важливим.


Шини Trelleborg TM1000 High Power

7.jpgНа тракторах Fendt серії 1000 на заводі встановлюються шини Trelleborg TM1000 High Power, які виробляються із застосуванням технології «IF». IF (підвищена гнучкість) - це так звана технологія деформації шини, в рамках якої виробники шин надають можливість працювати на мінімальному внутрішньому тиску. В IF-шинах робочий тиск може бути зменшений на 20% у порівнянні зі стандартними шинами. Корпус шини розроблений з технологією Trelleborg Blue Tire, що збільшує площу контакту шини з ґрунтом, одночасно знижуючи тиск на ґрунт і ущільнення ґрунту.

Також шини Trelleborg TM1000 забезпечують постійне і плавне тягове зусилля у польових умовах, низький опір коченню і довгий термін експлуатації на дорозі. Все це робить TM1000 High Power ефективним рішенням для тракторів високої потужності.

Ефективність використання IF-технології на 100% залежить від здатності користувача регулярно контролювати та коригувати тиск. Для цього можливо вставити унікальну опцію Fendt VarioGrip – дозволяє легко автоматично регулювати тиск в шинах для роботи в полі і руху по дорозі.

z2.jpg


Підсумки демонстрації

Ми продемонстрували роботу трактора Fendt 1050 (517 к.с.) на спарці з продуктивністю на рівні конкурента з заявленою максимальною потужністю 597 к.с. (613 к.с. з системою EPM PowerBoost) з повним приводом і ламаною рамою, теж на широкій спарці. Обидва трактори працювали з важким комбінованим агрегатом Horsch Tiger 6 MT на ущільненому і вологому ґрунті Кіровоградської області. Швидкість роботи з агрегатом була однаковою і становила 6 км/год, однак середня фактична витрата палива в Fendt 1050 була в даному випадку на 7% нижче. Робоча глибина глибокорозпушуючих лап становила до 35 см. Слід також додати: пенетрометром було виміряно і відзначено, що глибина обробітку ґрунту при роботі Fendt 1050 була в середньому на 2 см глибша, ніж при роботі конкурента. Середні робочі оберти двигуна MAN в Fendt складали 1550 об/хв (проти 2100 об/хв у конкурентів), що відповідає реалізованій концепції низьких обертів Fendt iD. Робочі оберти двигуна в іншому тракторі були на 36% вище, а це значно впливає на зношування циліндро-поршневої групи та в цілому на моторесурс.

Слід зауважити, що без спарки ширина трактора Fendt 1050 зі стандартними шинами складає усього 2,75 м, а компактність конструкції, прохідність і маневровість робить його найбільш універсальним трактором у цьому сегменті потужностей.

 Трактори Fendt серії 1000 представлені в 4-х моделях, які мають однакові переваги:


   Модель


   Потужність к.с.


   Fendt 1038


   396


   Fendt 1042


   435


   Fendt 1046


   476


   Fendt 1050


   517


Філатов Юрій
Продукт-спеціаліст "Цеппелін Україна"

до всіх новин

інші Новини

17.09.2020

SEM917 - Автогрейдер року!
дізнатись більше

17.09.2020

Завжди ідеальна форма з прес-підбирачем Fendt Rotana
дізнатись більше

14.09.2020

Відеоогляд модельного ряду автогрейдерів SEM
дізнатись більше

10.09.2020

Специфіка роботи та особливості механізму глибокорозпушувачів
дізнатись більше
перейти до всіх новин