Про компанію

Fendt 1100 Vario MT – багаторічний досвід, втілений в гусеничний трактор

Fendt 1100 Vario MT – багаторічний досвід, втілений в гусеничний трактор

Трактор Fendt 1100 Vario MT був створений на базі багаторічного досвіду. Він уособлює постійне бажання вдосконалення для досягнення кращих результатів в роботі. Модель 1100 Vario MT має 12-циліндровий дизельний двигун AGCO Power створений спеціально за запитами фермерів. V-подібний 12-циліндровий двигун здатний розвивати високий крутний момент і витримувати перенавантаження.

Цей двигун більш компактний у порівнянні з рядним шестициліндровим двигуном. За рахунок своєї унікальної конструкції двигун функціонує безшумно.

Ходова частина, яка є оригінальною особливістю Fendt 1100 MT, забезпечує постійне зчеплення з ґрунтом. Це новітня розробка в сфері виробництва гусеничних тракторів. Для ідеальної передачі тягового зусилля та мінімального ущільнення ґрунту забезпечується максимальна площа контакту. Жоден інший потужний трактор не здатен передавати потужність двигуна на ґрунт з такою ефективністю.

Комфорт забезпечений пружинною підвіскою

За рахунок унікальної конструкції підвіски, гусениці підлаштовуються під контур поверхні автономно. Опорними котками на підвісці притискаються гусеничні стрічки, що забезпечує ще більшу площу контакту навіть при взаємодії на нерівному рельєфі поля.

image
image
Високоміцна і надійна конструкція

Гусеничне шасі трактора відрізняється надійною поздовжньою конструкцією з гумовими гусеницями, які рухаються в результаті тертя. Приводні котки заднього моста приводять в рух гусениці та відрізняються значно більшим діаметром, завдяки чому вдається підвищити площу контакту між котком і гусеницею, що зі свого боку запобігає прослизанню. Фронтальні напрямні котки регулюють натяг методом зрушення їх вперед по внутрішній поверхні. Тиск, який прямує до напрямних, створюється гідравлічним циліндром і пневматичним акумулятором, через що сила натягу дорівнює всього лише 222,4 кН.

Котки з маятниковою підвіскою

Завдяки маятниковій підвісці котків забезпечується рівномірний розподіл маси по всій площі гусениці для збільшення зчеплення та площі контакту. Ділянка сталевих котків, з якою взаємодіє гусениця при русі, має поліуретанове покриття, що наноситься на сталеву поверхню техніки і забезпечує високий ступінь захисту від перегріву і зносу. У свою чергу це дозволяє подовжити експлуатаційний ресурс котків, які підвішений на маятникових рушіях для гнучкого повторення рельєфу:

  • тягове зусилля передається тертям від великих коліс;
  • напрямний ролик тисне на гусеницю натяжним циліндром, забезпечуючи постійний натяг;
  • ідеальний та регулярний притиск гусеничних стрічок досягається маятниковою підвіскою котків;
  • великі півосі гарантують збільшений робочий ресурс.
до всіх новин

інші Новини

06.04.2021

Коли кожен на своєму місці!
дізнатись більше

05.04.2021

Відмінні риси навантажувача SEM 636D
дізнатись більше

01.04.2021

Переваги Т-серії тракторів Valtra
дізнатись більше

29.03.2021

Економія та потужність – колісні трактори Fendt 900 Vario (2020)
дізнатись більше
перейти до всіх новин