Fendt 1000 Vario. Революційний трактор
02.04.2018
При проектуванні серії тракторів Fendt 1000 Vario корпорація AGCO поставила особливе завдання перед заводом Fendt: розробити абсолютно новий трактор класичної компоновки загального призначення в діапазоні потужності, ще не освоєному в світі: 400 - 500 к.с. При цьому трактор повинен бути компактним, маневреним, універсальним, а також неймовірно потужним і економічним. Для цього потрібні були абсолютно нові розробки і повністю новий підхід.
Fendt 1000 Vario - це перший в світі трактор загального призначення з універсальним низькообертовим двигуном «Fendt iD» і технологією «Fendt VarioDrive».
Справжній німецький шедевр
Серія Fendt 1000 Vario представлена в 4 моделях (1038 Vario, 1042 Vario, 1046 Vario, 1050 Vario): це компактні і потужні трактори загального призначення потужністю 380 - 500 к.с., універсальні у використанні - наприклад, для транспортних робіт (60 км/год) або для робіт з високим навантаженням на ВВП (подрібнення дерев).
Завдяки низькій власній масі (всього 14 т) даний трактор оптимально підходить для робіт, що вимагають низького тиску на грунт (наприклад, посів). За рахунок гнучкої концепції баластування масу трактора можливо збільшити на 50% від основної ваги, в залежності від потреби.
Універсальний низькообертовий двигун - Fendt iD
Потужний трактор має компактний шестициліндровий двигун MAN обсягом 12,4 л і турбокомпресор із змінною геометрією (VTG).
Турбокомпресор VTG забезпечує динаміку і високий крутний момент в зниженому швидкісному діапазоні. Максимальний крутний момент до 2400 Нм досягається всього при 1100 об/хв на моделі Fendt 1050 Vario. Номінальна частота обертання двигуна всього 1700 об/хв. Основний робочий діапазон становить 1150 - 1550 об/хв.
Трактори серії 1000 Vario мають максимальну швидкість 60 км/год всього за 1450 об/хв, 50 км/год - при 1200 об/хв, 40 км/год - лише за 950 об/хв, що дозволяє значно знизити витрату палива.
VarioDrive - удосконалена єдина силова передача
У новій системі VarioDrive передній міст працює від додаткового вала трансмісії незалежно від заднього моста. Привід забезпечений гідравлічним насосом і двома незалежними гідромоторами, які передають крутний момент окремо на передній і задній мости. Гідромотор RA (заднього моста) управляє заднім мостом шляхом гідростатичного і механічного розподілу потужності за допомогою планетарної передачі і її підсумовування у всьому швидкісному діапазоні. Гідромотор FA (переднього моста) підключений безпосередньо до переднього моста і тому, в основному, передає високий крутний момент при роботі в полі.
Інтелектуальна система управління повним приводом з силовою передачею VarioDrive
Управління переднім і заднім мостом відбувається незалежно, що відкриває абсолютно нові можливості: поліпшене зчеплення з ґрунтом, повністю автоматичний повний привід і поліпшена маневреність).
Комфорт - це гарантія успіху
Справжній віртуальний тур по кабіні Fendt з панорамним оглядом в 360°
З Fendt ви відразу зрозумієте в чому різниця. У просторій кабіні об'ємом понад 3,5 м.куб., в своєму комфортному кріслі при автоматичній системі клімат-контролю, управляючи всіма процесами за допомогою нової системи Variotronic і терміналу Vario, контролюючи причіпне обладнання «легким рухом руки», оператор буде працювати в багато разів продуктивніше.
Ознайомитися з усіма перевагами тракторів Fendt 1000 Vario і отримати на пошту комерційну пропозицію ви можете за посиланням.
Якщо вам потрібна консультація щодо вибору, придбання і обслуговування німецьких тракторів Fendt, звертайтеся в компанію «Цеппелін Україна» за номером 0 800 300 350.