Про компанію

Fendt підкорює не тільки поля України, а й серця аграріїв

Фермерське господарство «Шиленка Олександра Івановича» (Харківська область) придбало трактор тисячної серії, який став сотим проданим трактором бренда FENDT компанією Цеппелін Україна. 100-м трактором від Цеппелін стала унікальна модель із нової лінійки виробника - Fendt 1038 Vario.

Цієї весни парк техніки ФГ «Шиленка Олександра Івановича», розташованого у Нововодолазькому районі Харківської області, поповнився ще однією унікальною машиною. До 366-сильного доброго знайомого українських аграріїв Fendt 936 Vario, додалася новинка 2017 року – 396-сильний Fendt 1038 Vario. Весняно-польові роботи нова машина провела на «відмінно», повністю виправдавши сподівання керівників господарства: Олександра Івановича та Олега Олександровича Шиленків.


«Наше господарство розвивається поступово. Спочатку, як і всі, працювали на радянській техніці. Досягли початкових результатів і зрозуміли, що потрібно брати не просто хороші, а найкращі машини та агрегати. Ми працюємо у регіоні із критично низькою кількістю опадів, тому задля того, аби мати нормальну рентабельність роботи, повинні все робити швидко і вчасно. І при цьому витрачати як можна менше пального», - розповідає заступник директора Олег Шиленко.

На полях ФГ «Шиленка Олександра Івановича» вирощуються кукурудза, соняшник, озимі зернові та навіть гречка і просо. Зазвичай весняна посівна на Харківщині виглядає наступним чином: умовно кажучи, вчора розтанув сніг, сьогодні потрібно провести культивацію, а завтра – вже сіяти.

«З минулого сезону у нас працює Fendt 936 Vario. За цей час відпрацював вже понад 1100 мотогодин. Причому відпрацював без питань: і на оранці із 8-корпусним плугом, і на дискуванні, і на сівбі. Надійна зручна машина, ідеальний оперативний сервіс і відчутна економія пального. Ми плануємо переходити повністю на широкозахватні агрегати, тому підшуковували ще більш потужний трактор. І природньо звернули увагу на новинку – Fendt «тисячної» серії», - пояснює Олег Олександрович.

   

Керівник господарства - Олександр Іванович Шиленко наголошує, що при виборі нового трактора в господарстві виходили із декількох критеріїв.

«Я хотів, щоб комплектуючі були вироблені не деінде, а в Німеччині. Я маю із чим порівнювати, і для мене важливо, щоб трактор працював, а не стояв. Щоб постійно був у повній готовності. Коли нам привезли цю машину, я сів в кабіну, і поїхав відразу у поле! Запас міцності у нашого трактора повинен бути таким, щоб ми його через 7 років продали у хорошому стані, собі купили новий Fendt, а ті люди, які у нас купили попередню машину ще на ньому відробили років сім!», - посміхається Олександр Іванович.

Новий Fendt 1038 Vario цієї весни на Харківщині показав себе із найкращого боку, відпрацювавши поки що 250 мотогодин. Він упевнено «відходив» із 24-рядною сівалкою, показавши витрату пального на рівні 3,19 л. На дискуванні виходить приблизно 4 л, на культивації – так само. Цьому сприяє унікальний 6-циліндровий низькообертовий двигун MAN, об’ємом 12,4 л, який дає змогу виконувати більшість трудомістких операцій на мінімальних чи середніх обертах.


Хоча орати землю навесні в господарстві потреби не було, однак на випробуванні машина чудово показала себе із 9-корпусним плугом, так само як і на культивації та дискуванні поля, буквально не «відчуваючи» дискової борони на швидкості 12-14 км/год.

«Розумієте: багато в чому завдячуючи Fendt, ми по-справжньому відчули переваги незалежної підвіски. Ми можемо працювати на великій швидкості не тільки по діагоналі але і в поперек поля. Машину не трясе, жодного навантаження. З одного боку це підвищує продуктивність роботи, оскільки людина в кабіні не відчуває такого навантаження як у звичайних тракторах, а з іншого – дає змогу виконувати усі агротехнічні операції максимально якісно», - стверджує Олег Шиленко.

«Це наші трудяги: і 936-а модель, і 1038-а. Нам їх обох тепер повністю вистачає на те, щоб працювати у полі не так, як виходить, а так, як ми собі запланували. Тим більш, що ці трактори повністю оснащені усім необхідним обладнанням для очної навігації. Ми використовуємо круїз-контроль та автопілот із платним сигналом. Відповідно, маємо необхідну точність роботи, економію ресурсів та продуктивність. Взагалі в плані технологічного розвитку хочу особливо відзначити спеціалістів «Цеппелін Україна». У нас із ними склалися хороші людські відносини, і звичайно ж робочі. Жодних питань в плані сервісу і якісна підтримка в консультативному плані. Ми ж так працюємо, що хочемо все знати самі: розпитаємо, розбираємося до кожного болтика і гаєчки. Тому важливо, що продавці і сервісні інженери реально розуміються на техніці, яку продають», - наголошує керівник господарства.

Сам факт придбання ФГ «Шиленка Олександра Івановича» такої машини як Fendt 1038 Vario красномовно свідчить, що у техніці тут чудово розбираються. Адже моделі нової «тисячної» серії, зберігши усі переваги попередніх машин, суттєво додали в плані продуктивності та економічності роботи. Це і вже згадуваний низькообертовий двигун, і класична модернізована коробка Vario, і незмінно високий комфорт під час роботи. Трактор оснащений низкою дійсно корисних електронних систем, які заощаджують час та зусилля під час його експлуатації. Скажімо, харківські аграрії високо оцінили запатентовану систему контролю та встановлення тиску в шинах VarioGrip, яка дозволяє провадити цю операції, не виходячи із кабіни. Так само чудово себе зарекомендувала система повного приводу Fendt VarioDrive, яка керує переднім і заднім мостом самостійно. Відповідно, сукупність унікальних особливостей Fendt 1038 Vario робить цю машину по-справжньому універсальною, що у переважній більшості випадків найвище цінують аграрії.


  • По-перше, трактори «тисячної» серії здатні працювати із повним спектром широкозахватних агрегатів, витрачаючи при цьому рівно стільки пального, скільки це дійсно необхідно.

  • По-друге, вони спроможні давати результат у навсправжки складних умовах роботи, і тим більш тоді, коли потрібно працювати через «не можу», аби встигнути виконати ту чи іншу агротехнічну операцію.

  • По-третє, комфортабельність роботи і керування трактором, а також його непересічні ходові властивості дозволяють розвивати транспортну швидкість до 60 км/год, за потреби транспортуючи різні вантажі чи пересуваючи своїм ходом поміж полями.

«Я вважаю, що наше господарство повинно розвиватися: кожен рік, кожен місяць, кожен день. Ми не холдинг, у нас немає необмежених фінансових ресурсів, а тому маємо вибирати машини і агрегати таким чином, щоб не прогадати. Як я вже переконався, із обома тракторами Fendt ми вцілили у саме «яблучко». Я просто не бачу конкурентів у цих машин, і що важливо, вони підкріплені відмінним сервісним обслуговуванням. Достатньо сказати, що у нас усі трактористи рвуться працювати саме у кабіні Fendt, і не тільки тому, що там комфортно сидіти, але й можна більше зробити за зміну, а отже, і заробити. Зараз ми взагалі маємо змогу якісно вдосконалити технологію: запускати один Fendt із культиватором, а другий – відразу із сівалкою. Скажімо так: швидко, як цієї весни ми ще ніколи не сіяли – фактично впоралися удвічі швидше! А такі речі для нас сьогодні – просто безцінні», - підсумовує керівник господарства Олександр Іванович Шиленко.

до всіх новин

інші Новини

13.02.2024

“ЦЕППЕЛІН УКРАЇНА” та REFARM У М. ЛЬВІВ.
дізнатись більше

05.02.2024

REFARM! Львів 08-09 лютого! Конференція про технології та людей.
дізнатись більше

26.06.2023

Valtra Open Day у Львові!
дізнатись більше

30.05.2023

Стрічковий валкоутворювач KUHN MERGE MAXX 950
дізнатись більше
перейти до всіх новин