Про компанію

Кабіна трактора Fendt 900 Vario MT - кардинально новий рівень комфорту

Кабіна трактора Fendt 900 Vario MT - кардинально новий рівень комфорту

Кардинально новий рівень комфорту в процесі руху

На трактор Fendt 900 Vario MT встановлюється кабіна з двохточковою підвіскою, що забезпечує надійний захист оператора. Коливання, спровоковані рухом по дорожньому полотну і полю, вбираються міцними циліндричними гвинтовими пружинами з інтегрованими амортизаторами в задній частині кабіни і двома резино-металевими блоками у фронтальній. Хід підвісного пристрою в задній частині становить 98 мм. За рахунок надточного налаштування демпфуючих деталей оператор працює в максимально зручних умовах на великій швидкості протягом усього робочого часу.

З місця оператора забезпечується максимальний огляд. Ключову роль відіграють низькі бічні лінії, вузькі стійки і продумана вихлопна труба з нейтралізатором системи SCR. Кабіна має добре освітлений робочий простір. Крім усього іншого, в ній застосовується сертифікована конструкція ROPS, що захищає оператора при перекиданні.

Сучасний інтер'єр

Для комфорту протягом довгих робочих змін кабіна оснащена великою кількістю відсіків для зберігання, а також роз'ємом USB для зарядки гаджетів. Сидіння оператора спроєктовано в трьох варіаціях. Шкіряна оббивка забезпечує легкий догляд. У разі необхідності інструкторське сидіння можна скласти і використовувати як підсклянник. Щоб захистити оператора від сонячних променів є шторки з усіх боків кабіни.

У Fendt 900 Vario MT оператору забезпечений доступ до всіх опцій, які можуть знадобитися протягом робочої зміни, за допомогою універсального підлокітника. На екрані Vario Terminal транслюються всі важливі налаштування, дані системи автоводіння і робочого обладнання. Це дозволяє оператору завжди бути в курсі стану трактора.

Кабіна трактора Fendt 900 Vario MT - кардинально новий рівень комфорту
Кабіна трактора Fendt 900 Vario MT - кардинально новий рівень комфорту

Все на своїх місцях

Управління всіма важливими опціями трактора здійснюється за допомогою одного універсального джойстика. Крім швидкості і напряму руху передбачено регулювання ступеня прискорення. Дві кнопки забезпечують можливість вибору між двома режимами роботи круїз-контролю або активації занесеної в пам'ять частоти обертання колінчастого вала двигуна. За допомогою кнопок Go і End можна активувати систему управління на смузі розвороту Variotronic. Це дозволяє взаємодіяти навіть з найскладнішим типом обладнання. Крім цього, оператору набагато простіше управляти машиною на розвороті.

Повноцінна конструкція задньої навіски

Сигнали передаються оперативно і комфортно за допомогою підлокітника: модуль управління конструкцією розміщений поруч з універсальним джойстиком і джойстиком управління гідравлічними клапанами.

Гідравлічна система і клавіше управління

Тумблерні перемикачі для регулювання клапанами знаходяться на підлокітнику. Вони мають чітку структуру і завжди в зоні доступності. Управління задніми гідравлічними виходами можна легко налаштувати відповідно до побажань оператора. Поблизу с джойстиком керування рухом знаходиться джойстик управління двома клапанами. Підібрати клапани можна всього лише за допомогою дисплея. Також він дозволяє регулювати витрату мастила для чіткої та ефективної експлуатації робочої техніки.

до всіх новин

інші Новини

05.02.2024

REFARM! Львів 08-09 лютого! Конференція про технології та людей.
дізнатись більше

26.06.2023

Valtra Open Day у Львові!
дізнатись більше

30.05.2023

Стрічковий валкоутворювач KUHN MERGE MAXX 950
дізнатись більше

18.05.2023

Плуг KUHN Multi Leader в полі!
дізнатись більше
перейти до всіх новин