Компанія Цеппелін провела ребрендинг корпоративного стилю
17.12.2018
Минулого тижня компанія Цеппелін офіційно презентувала оновлений логотип, який тепер доповнено зображенням товарного знаку. Знак складається із двох дужок, які утворюють букву Z, що не тільки символізує назву концерну Zeppelin, а й підкреслює нашу компетентність у сфері створення рішень. Змінився також колір логотипу концерну: замість сірого буде використовуватися яскравий індиго.
В зімкнутому вигляді графічний символ являє собою початкову букву Z назви Zeppelin. В розімкнутому варіанті ці дужки - символ різноманіття наших рішень, підрозділів і компаній в загальному контексті концерну. Цей графічний елемент завдяки особливій формі добре впізнається і запам'ятовується.
Крім індиго - нового кольору логотипу концерну, - до основних кольорів додалися пісочний і сталевий. Додаткові кольори вносять різноманітність в корпоративний дизайн. Основний колір індиго містить елементи червоного та синього. Червоний символізує захопленість, з якою щодня працюють співробітники Zeppelin, а синій - наші колосальні ноу-хау. Сталевий металік відображає наш професіоналізм в технічній області і сфері цифрових технологій, у той час як спокійний пісочний нагадує про кольори землі та втілює нашу виняткову компетентність у будівельній галузі.
Існуючі та потенційні клієнти зможуть легко впізнати компанію Zeppelin, попри нововведення і підкреслену індивідуальність. Новий дизайн сприяє цілісному баченню іміджу концерну Zeppelin в суспільстві та допомагає новому товарному знаку закріпитися як символу якості.