Про компанію

Конструкційні особливості трактора Fendt 1050 Vario

Конструкційні особливості трактора Fendt 1050 Vario

Fendt 1050 Vario завжди функціонує в діапазоні максимально підвищеного крутного моменту, а також зниженої питомої паливної витрати, що гарантує забезпечення високої потужності на знижених оборотах. Підвищений крутний момент і низькі обороти двигуна є основним фактором, згідно з яким всі важливі моменти машини розроблені таким способом, щоб взаємодіяти з ідеальною швидкістю.

У Fendt ID знижені обороти двигуна забезпечують регулярно низьку витрату пального і дають можливість продовження періоду експлуатації. Обороти двигуна варіюються в межах від 650 до 1700 оборотів за хвилину. Ключовий робочий спектр оборотів становить 1100-1500 оборотів за хвилину, завдяки чому знижуються навантаження на всі складові елементи трактора та зменшується рівень споживання пального. Двигун в моделі Fendt 1050 Vario створює істотний крутний момент в 2400 Нм при 1100 оборотах в хвилину.

Особливості експлуатації Fendt ID

Загалом трансмісія Fendt 1050 Vario функціонує за принципом економічного оптимуму. Високооб'ємний двигун з турбонагнітачем VTG гарантує вагомий потенціал продуктивної потужності за знижених оборотів двигуна. Трансмісія та інтелектуальна технологія повного приводу гарантують ідеальний розподіл потужності при грамотній паливній витраті. Концентрична система охолодження CAS з високопродуктивним вентилятором забезпечує надійне охолодження всіх теплових обмінників. Усі споживачі піддаються низьким навантаженням за мінімальних оборотів.

Конструкційні особливості трактора Fendt 1050 Vario
Конструкційні особливості трактора Fendt 1050 Vario
Двигун

Трактор обладнаний високопродуктивним 6-тициліндровим двигуном MAN, об'єм якого становить 12,4 літрів, а максимальний крутний момент Fendt 1050 Vario дорівнює 2400 Нм при 1100 об/хв. Така техніка призначена для складних робіт. Машина досягає максимальної швидкості 60 км/год виключно при 1450 оборотів за хвилину і 40 км/год при 950 оборотах в економному режимі.

Інноваційні рішення SCR знижують рівень оксидів азоту, особливо у поєднанні із зовнішньою технологією рециркуляції відпрацьованих газів AgRex з їх охолодженням. Fendt 1050 Vario співпадає з вимогами останнього стандарту на викиди шкідливих компонентів і приходить до них, базуючись на рішенні SCR без дизельного каталізатора окиснення або фільтру сажі. Fendt 1050 Vario відрізняється особливою економічністю за рахунок результативного застосування пального.

Двигун трактора, який перевірений досвідом у секторі комерційних транспортних засобів, був налагоджений на експлуатацію в діапазоні, що передбачає виконання складних польових робіт. Повітря подається за допомогою турбокомпресора VTG і гарантує підвищений крутний момент, на невеликих оборотах. Знижений рівень вихлопного шуму двигуна та системи вихлопу роблять робочий процес приємнішим.

Технологія охолодження

Якісне охолодження забезпечується за рахунок спеціально спроєктованого вентилятора та технології концентричного повітря CAS. Модернізований високопродуктивний вентилятор розміщено перед блоком радіаторів. Його суть роботи полягає у вбиранні холодного щільного повітря, прискоренні за рахунок концентричної кришки та подачі через пакет радіаторів. CAS оснащений своїм власним гідростатичним приводом. У разі необхідності він забезпечує бездоганне охолодження кожного елемента незалежно від обертів двигуна. Вентилятор нахилений нагору, що дозволяє виключити проникнення бруду з ґрунту.

до всіх новин

інші Новини

13.02.2024

“ЦЕППЕЛІН УКРАЇНА” та REFARM У М. ЛЬВІВ.
дізнатись більше

05.02.2024

REFARM! Львів 08-09 лютого! Конференція про технології та людей.
дізнатись більше

26.06.2023

Valtra Open Day у Львові!
дізнатись більше

30.05.2023

Стрічковий валкоутворювач KUHN MERGE MAXX 950
дізнатись більше
перейти до всіх новин