Огляд гусеничного трактора Fendt 1100 MT
24.12.2020
Модель Fendt 1100 MT обладнана 12-циліндровим дизельним двигуном AGCO Power. Даний двигун був створений спеціально відповідно до запитів, які були пред'явлені фахівцями, які працюють у сільськогосподарській сфері діяльності з метою встановлення на трактори. V-подібний двигун відрізняється здатністю розвивати високий крутний момент і стійкістю до надмірних навантажень. Робочий об'єм двигуна AGCO Power становить 16,8 л і здатний розвинути потужність в межах 457 - 598 к.с. Компактна конструкція двигуна дозволяє функціонувати безшумно та без перебоїв.
Функція управління потужністю Power Management дозволяє трактору автоматично перемикати передачі та контролювати швидкість обертів двигуна. Передбачено два режими регулювання: «підвищена потужність» і «регулярна швидкість».
Перший режим передбачає автоматичне включення зниженої передачі з більш високим крутним моментом за умови, що обороти двигуна падають нижче заданого діапазону потужності через надмірне навантаження. Після зменшення навантаження та підвищення обертів двигуна коробка перемикається назад в початкову передачу.
Режим «регулярна швидкість» дозволяє оператору досягти певної швидкості руху, яка буде підтримуватися в будь-яких умовах. При включенні цієї функції система автоматичного управління підбирає комбінацію обертів двигуна та передачі трансмісії, яка забезпечить регулярну підтримку заданої швидкості.
Потужна коробка передач
На модель Fendt 1100 MT встановлюють потужну коробку передач 16x4 з опцією синхронізації швидкості Speedmatching. Коробка передач функціонує на електронному управлінні за допомогою важеля, розташованого з правого боку від крісла оператора на підлокітнику TMC (Tractor Management Center - Центр керування трактором). Напрямок руху трактора регулюється за допомогою перемикання важеля вперед або назад. З метою перемикання на вищу або нижчу передачу оператору слід скористатися лише двома кнопками. У зв'язку з тим, що литий корпус коробки передач із сталі інтегрований в конструкцію трактора, вона виступає задньою рамою, гарантуючи максимальну зносостійкість.
Нешкідливий процес згоряння
Для дотримання поточних стандартів викидів двигун був обладнаний системою cEGR (Сooled Exhaust Gas Recirculation - рециркуляція охолоджених вихлопних газів) для зменшення споживання AdBlue. Тиск уприскування пального в двигун досягає 2000 бар, що позитивно позначається на точності дозування та синхронізації фаз упорскування пального.
Потужна конструкція трьохточкової задньої навіски
Всі трактори цієї серії можна обладнати трьохточковим поворотним навішуванням, яке доступне в категоріях 3 або 4, а її підйомна потужність досягає 1400 даН на гаках нижніх тяг по всій довжині ходу. Електронний контроль і деталі регулювання гарантують точність роботи підйомної конструкції.
Електронне регулювання підйомного пристрою
Задня навіска управляється за допомогою електроніки. Дана система регулює роботу гідравлічного клапана для підйому і опускання навіски. Разом з тим оператор може задати такі значення навішування, як швидкість підйому і опускання, максимальну висоту підйому, контроль ковзання та натягу. Оператор налагоджує роботу системи EHR (Electronic Linkage Control - Електронна зміна висоти) на моніторі ТМС в кабіні Fendt 1100 MT.
Повноцінний ВВП
Ззаду трактора може бути встановлений опціональний ВВП на 1000 об / хв. При включенні ВВП трактор розвиває швидкість 1000 об / хв при швидкості двигуна 1 979 об / хв. Задній ВВП виконує функцію приводу для причіпного пристрою і робить гусеничний трактор ще більш функціональним. ВВП блокується пружинними гальмами з виключеної позиції.