Про компанію

Огляд конструктивних особливостей гусеничного трактора Fendt 1100MT

Огляд конструктивних особливостей гусеничного трактора Fendt 1100MT

Fendt 1100 MT спроектований на основі багаторічного досвіду, безперервного прагнення до кращого і бажання допомагати землеробам з усіх куточків світу. 1100МТ обладнано 12-циліндровим двигуном AGCO Power і сучасною системою приводу, завдяки чому задаються кардинально нові стандарти в плані передачі тягового зусилля nf дорожніх параметрів.

Ходова частина

Унікальна в своєму роді ходова частина гарантує постійне зчеплення з ґрунтом. Ходова частина - це особливість трактора Fendt1100 MT, що представляє собою новітній результат використання багаторічного досвіду в сфері виробництва гусеничних тракторів. Компанія Fendt забезпечила максимальну площу плями контакту для ідеальної передачі зусилля тяги і мінімального ущільнення ґрунту. Підсумки порівняння тракторів високої потужності, проведені журналом Profi, дозволяють зробити такий висновок: жоден перевірений численними дослідженнями трактор високої потужності не здатний передавати настільки ефективно потужність двигуна на ґрунт.

Високий рівень комфорту завдяки пружинній підвісці

Унікальна підвіска, яка інтегрована в систему гусеничних модулів, дозволяє гусеницям підлаштовуватися під контур поверхні незалежно один від одного. Опорні котки на підвісці притискають гусеничні стрічки до поверхні, що дозволяє досягти великої площі плями контакту навіть при експлуатації на нерівностях.

Огляд конструктивних особливостей гусеничного трактора Fendt 1100MT
Огляд конструктивних особливостей гусеничного трактора Fendt 1100MT
Міцна конструкція

Гусеничне шасі обладнано надійною конструкцією поздовжнього типу з гумовими гусеницями. Вони приводяться в рух за допомогою тертя, а не шестерень і зубів. Приводні котки на задньому мосту стимулюють рух гусениці та мають великий діаметр, що підвищує площу контакту між котком і гусеницею, що в свою чергу знижує ковзання. Передні напрямні катки регулюють натяг гусениці методом зрушення їх вперед по внутрішній поверхні гусениці. Тиск, що направляється до напрямних котків, створюється гідравлічним циліндром і пневматичним акумулятором. Виходячи з цього створювана сила натягу гусениці становить всього 222,4 кН.

Котки з маятниковою підвіскою

За допомогою маятникової підвіски котків вдається досягти рівномірного розподілу маси по всій площі гусениці трактора для підвищення зчеплення і збільшення площі контакту. Зона сталевих котків, з якою взаємодіє гусениця при роботі, оснащена поліуретановим покриттям, яке наноситься безпосередньо на сталеву площу котків для забезпечення надійного захисту від перегріву та зносу. Це подовжує експлуатаційний ресурс котків, які підвішені на маятникових рушіях і дозволяють гусеницям м'яко повторювати рельєф.

Зусилля тяги передається за допомогою тертя від великих ведучих коліс до натягнутих гусеничних стрічок. Направляючий ролик тисне на гусеницю натяжним циліндром, забезпечуючи таким чином її регулярний натяг. Ідеальний та регулярний режим гусеничних стрічок до поверхні забезпечується маятниковою підвіскою котків.

до всіх новин

інші Новини

05.02.2024

REFARM! Львів 08-09 лютого! Конференція про технології та людей.
дізнатись більше

26.06.2023

Valtra Open Day у Львові!
дізнатись більше

30.05.2023

Стрічковий валкоутворювач KUHN MERGE MAXX 950
дізнатись більше

18.05.2023

Плуг KUHN Multi Leader в полі!
дізнатись більше
перейти до всіх новин