Про компанію

Огляд нових малогабаритних та маневрених автогрейдерів SEM 915 та SEM 917

Огляд нових малогабаритних та маневрених автогрейдерів SEM 915 та SEM 917
Малогабаритність і маневреність – ключові переваги SEM915 і SEM917

Нові моделі відрізняються особливою компактністю: їх ширина становить менше 2,5 метра. При виконанні самих різних завдань вони показують більшу маневреність, якщо порівняти їх з більш габаритними машинами. Крім того, вони дозволяють оптимізувати логістику.

Пристрій і зовнішні дані

Обидві моделі відрізняються сучасним дизайном і конструктивними характеристиками, що дозволяють здійснювати максимально точне грейдерування.

Поворотний круг з внутрішнім зачепленням і загартованими зубами фіксується до тягової А-подібної конструкції рами за допомогою чотирьох залізних черевиків. Для зниження вартості володіння в автогрейдерах були задіяні фторопластові пластини зношування, які дозволяють збільшити експлуатаційний період металевих деталей поворотного механізму.

Також можна нівелювати люфт, що виникає в міру зносу. Дана маніпуляція виконується за допомогою регулювальних пластин і болтів. При критичному зносі достатньо всього лише замінити фторопластові вкладиші. Відповідно, конструкція автогрейдерів дозволяє зберегти високу точність робіт на протязі всього експлуатаційного періоду.

Кабіна оператора

Щоб підтримати високу продуктивність оператора та точність виконуваних ним маніпуляцій слід забезпечити високий рівень комфорту. Для цього була встановлена кабіна на фронтальній рамі автогрейдера. Таке рішення забезпечує відмінну видимість обох країв відвалу в будь-якій позиції фронтальної рами навіть в режимі «крабовий хід».

Висока комфортабельна чотирикутна кабіна з панорамними вікнами гарантує чудову оглядовість, а за допомогою систем обігріву та кондиціонування повітря створюються сприятливі умови для роботи оператора.

image
image
Гідравлічна система і паливна ефективність

Гідравлічна система з закритим центром і зворотним зв'язком по навантаженню дає можливість оператору виконувати кілька розвантажених опцій одночасно. Система задіює аксіально-поршневий насос і технологію компенсації тиску Caterpillar PPPC. Швидкість робочих функцій залежить виключно від нахилу важеля управління.

Гідравлічні розподільники розміщені точно під важелями управління гідравлікою. Це дає можливість звести до мінімуму їх хід і підвищити сприйнятливість гідравліки.

Аксіально-поршневі насос відрізняються високою продуктивністю, що обумовлено тим, що його продуктивність регулюється виходячи з навантаження в системі гідравліки. Якщо жодна опція не застосовується, планшайба виводиться насосом в нейтральну позицію, фактично припиняючи подачу мастила в систему і знімаючи паразитне навантаження з двигуна. Це дозволяє знизити паливну витрату.

Коефіцієнт технічної готовності (КТГ)

Коефіцієнт технічної готовності робить значний вплив на ефективність робіт. Чим менше машина знаходиться в простої, тим більше буде КТГ. Це говорить про його повну залежність від надійності техніки та часу, який потрібен на виконання регламентних технічних робіт.

Щоб підвищити надійність і КТГ на автогрейдери монтується візок SEM з підвищеними інтервалами технічного обслуговування, які проводяться один раз в 2000 мтг і передбачають замінк мастила всередині тандемів, заднього моста та контролю рівня зносу гальмівних накладок. При цьому не потрібне щоденне мастило.

На автогрейдери SEM встановлюють гальма з пневмогідравлічним приводом – два автономних контури. При поломці одного з контурів другий залишається в робочому стані. Дане рішення робить модернізовані автогрейдери в рази безпечніше для оператора і оточуючих на майданчику осіб.

до всіх новин