Про компанію

Огляд системи треків гусеничних тракторів Fendt

Огляд системи треків гусеничних тракторів Fendt

Стандарт в сфері передачі потужності: Track tractor

Оригінальне шасі дозволяє досягти постійного ідеального зчеплення з ґрунтом. Даний механізм виступає характерною ознакою машин Fendt 1100 Vario МТ. У них зібрана вся інноваційна стадія розвитку і реалізації нашого багатого досвіду взаємодії з гусеничними агрегатами. Сьогодні дане рішення найкращим чином задовольняє головну мету - досягнення максимального взаємодії з грунтом з метою забезпечення кращого зчеплення і мінімального тиску на землю. Порівняння габаритних агрегатів від Profi точно так же доводить, що ніяке інше обладнання не може настільки продуктивно передавати потужність двигуна на грунт.

Ергономічна пружинна підвіска

За рахунок унікальної конструкції підвіски, яка встановлюється на гусеничних тракторах, приводи можуть підлаштовуватися до рельєфу окремо один від одного. Гусениця регулярно притискається до центральних ковзанок, що дозволяє забезпечити найбільшу площу взаємодії з грунтом навіть на нерівностях.

Стійкий і міцний пристрій, позбавлений компромісів

Гусеничне шасі оснащене надійним пристроєм поздовжнього типу з гумовими гусеницями, які приводяться в рух за допомогою тертя. Приводні котки на задньому мості стимулюють рух гусениці і оснащені великим діаметром, що дає можливість збільшення площі взаємодії між катком і гусеницею, і дозволяє зменшити проковзування гусениці. Фронтальні напрямні катки призводять до натягнення гусениці методом зрушення вперед по внутрішній поверхні гусениці. Тиск, який спрямований до напрямних ковзанок, створюється за допомогою гідравлічних циліндрів пневматичних акумуляторів. Сила натягу гусениці дорівнює 222,4 кН.

Пристрої з маятниковою підвіскою

За рахунок маятникової підвіски ковзанок вдається досягти рівномірного розподілу маси по всій площі гусениці з метою збільшення зчеплення і площі взаємодії. Зона сталевих котків, з якою контактує гусениця характеризується поліуренатовою поверхнею. Дане покриття наноситься на сталеві вироби, що гарантує високий рівень захисту від перегріву і поломок. Це дозволяє продовжити експлуатаційний термін пристроїв. Ковзанки встановлені на митникові рушії, що дає можливість гусеницям плавно повторювати рельєф.

до всіх новин

інші Новини

25.09.2020

Мехобробка та відновлення деталей спецтехніки з надточним верстатом Rottler EM105H
дізнатись більше

24.09.2020

Огляд потужної 700-ї серії тракторів Fendt
дізнатись більше

21.09.2020

Fendt 900 Vario MT - для тих, хто цінує переваги гусеничних тракторів.
дізнатись більше

17.09.2020

SEM917 - Автогрейдер року!
дізнатись більше
перейти до всіх новин