Про компанію

Огляд системи треків гусеничних тракторів Fendt

Огляд системи треків гусеничних тракторів Fendt

Стандарт в сфері передачі потужності: Track tractor

Оригінальне шасі дозволяє досягти постійного ідеального зчеплення з ґрунтом. Даний механізм виступає характерною ознакою машин Fendt 1100 Vario МТ. У них зібрана вся інноваційна стадія розвитку і реалізації нашого багатого досвіду взаємодії з гусеничними агрегатами. Сьогодні дане рішення найкращим чином задовольняє головну мету - досягнення максимального взаємодії з грунтом з метою забезпечення кращого зчеплення і мінімального тиску на землю. Порівняння габаритних агрегатів від Profi точно так же доводить, що ніяке інше обладнання не може настільки продуктивно передавати потужність двигуна на грунт.

Ергономічна пружинна підвіска

За рахунок унікальної конструкції підвіски, яка встановлюється на гусеничних тракторах, приводи можуть підлаштовуватися до рельєфу окремо один від одного. Гусениця регулярно притискається до центральних ковзанок, що дозволяє забезпечити найбільшу площу взаємодії з грунтом навіть на нерівностях.

Стійкий і міцний пристрій, позбавлений компромісів

Гусеничне шасі оснащене надійним пристроєм поздовжнього типу з гумовими гусеницями, які приводяться в рух за допомогою тертя. Приводні котки на задньому мості стимулюють рух гусениці і оснащені великим діаметром, що дає можливість збільшення площі взаємодії між катком і гусеницею, і дозволяє зменшити проковзування гусениці. Фронтальні напрямні катки призводять до натягнення гусениці методом зрушення вперед по внутрішній поверхні гусениці. Тиск, який спрямований до напрямних ковзанок, створюється за допомогою гідравлічних циліндрів пневматичних акумуляторів. Сила натягу гусениці дорівнює 222,4 кН.

Пристрої з маятниковою підвіскою

За рахунок маятникової підвіски ковзанок вдається досягти рівномірного розподілу маси по всій площі гусениці з метою збільшення зчеплення і площі взаємодії. Зона сталевих котків, з якою контактує гусениця характеризується поліуренатовою поверхнею. Дане покриття наноситься на сталеві вироби, що гарантує високий рівень захисту від перегріву і поломок. Це дозволяє продовжити експлуатаційний термін пристроїв. Ковзанки встановлені на митникові рушії, що дає можливість гусеницям плавно повторювати рельєф.

до всіх новин

інші Новини

05.02.2024

REFARM! Львів 08-09 лютого! Конференція про технології та людей.
дізнатись більше

26.06.2023

Valtra Open Day у Львові!
дізнатись більше

30.05.2023

Стрічковий валкоутворювач KUHN MERGE MAXX 950
дізнатись більше

18.05.2023

Плуг KUHN Multi Leader в полі!
дізнатись більше
перейти до всіх новин