Про компанію

Огляд трансмісії VarioDrive в тракторах Fendt 1000 Vario

Огляд трансмісії VarioDrive в тракторах Fendt 1000 Vario

Fendt Vario - це завжди м'яке і енергійне переміщення з колосальним запасом потужності двигуна незалежно від швидкості. Оберти двигуна завжди зберігаються на вкрай низькому рівні. Fendt Vario Drive - це трансмісія, яка завжди пускає в хід обидва мости.

Трансмісія VarioDrive

Інноваційний пристрій трансмісії робить можливим кращий розподіл крутного моменту між передніми і задніми колесами з метою досягнення кращих показників зчеплення з поверхнею і тягового зусилля. Система приводів має на увазі застосування гідравлічного насоса і двох гідравлічних моторів. Перший мотор забезпечує безперебійну передачу крутного моменту на задній міст через гідравлічний дільник потужності. Другий забезпечує обслуговування фронтального моста. За рахунок зворотного зв'язку з заднім мостом через систему розумного розподілу крутного моменту привід переднього моста також являє собою частину пристрою гідромеханічного розподілу потужності.

Відмінна передача потужності

В ході експлуатації в полі необхідний крутний момент передається мостам, обладнаним всюдихідними шинами. Завдяки цьому вдається досягти приголомшливої тягової потужності. У міру прискорення муфта фронтального моста повністю від'єднується приблизно на 25 км/год за рахунок чого виключаються втрати потужності на тертя в ходовій частині та збільшується продуктивність.

Самий мінімальний радіус розвороту завдяки ефекту втягування в поворот

У зв'язку з тим, що система повного приводу 4WD не має заданого коефіцієнта коливання фронтального моста щодо заднього, то привід переднього моста здатний динамічно втягувати машину в поворот. Всього лише один цей ефект знижує радіус розвороту в полі до 10%. VarioDrive зводить до мінімуму вихід з ладу шин на фронтальних колесах, що виступає результатом здійснення поворотів на твердих ґрунтових поверхнях.

Огляд трансмісії VarioDrive в тракторах Fendt 1000 Vario
Огляд трансмісії VarioDrive в тракторах Fendt 1000 Vario
Fendt Torque Distribution забезпечує передачу потужності

М'який розподіл крутного моменту в машині з регульованим повним приводом виконується за допомогою Т-подібного елемента, який знаходиться між гідравлічним насосом і моторами мостів. Даний елемент відповідає за виконання опції гідростатичного диференціала та гарантує вільну гідравлічну циркуляцію і регулювання потоку мастила між насосом і моторами. Наслідком цього є відсутність витрат. У разі необхідності крутний момент можна перемістити автоматично з однієї позиції на іншу за допомогою розумної технології регулювання повним приводом. Разом з тим вихід з ладу і втрати від тертя значно знижуються.

Нові підвищені гідростати високого ступеня продуктивності гарантують вражаюче високу продуктивність трансмісії. Поділ подачі мастила забезпечує захист коробки передач від змішування різних видів мастила і його засмічення.

Розумна технологія повного приводу 4WD забезпечує 500 к.с.

Стандартні трансмісії повного приводу як правило мають фіксований коефіцієнт співвідношення крутного моменту між мостами. Fendt Vario Drive дозволяє змінювати ці дані при застосуванні повного приводу. По суті, крутний момент розподіляється між мостами за допомогою двох вихідних валів трансмісії. Розумне управління муфтою повного приводу 4WD дозволяє перерозподілити крутний момент між мостами в міру виникнення потреби.

до всіх новин

інші Новини

05.02.2024

REFARM! Львів 08-09 лютого! Конференція про технології та людей.
дізнатись більше

26.06.2023

Valtra Open Day у Львові!
дізнатись більше

30.05.2023

Стрічковий валкоутворювач KUHN MERGE MAXX 950
дізнатись більше

18.05.2023

Плуг KUHN Multi Leader в полі!
дізнатись більше
перейти до всіх новин