Про компанію

Основні переваги трансмісії Fendt VarioDrive

Основні переваги трансмісії Fendt VarioDrive

Fendt Vario - це легке і швидке переміщення з великим запасом потужності двигуна на швидкостях від 0,02 до 60 км / год. Сучасний привід спеціально був створений з метою передачі великої потужності в найскладніших умовах експлуатації, незалежно від стану ґрунту і при надмірно низьких обертах двигуна.

Fendt VarioDrive- безперечний лідер системи повного приводу з незалежним керуванням переднім і заднім мостами.

Трансмісія VarioDrive - розумний розподіл потужності

Інноваційна трансмісія забезпечує розумний розподіл крутного моменту на колеса з метою забезпечення ефективного зчеплення з ґрунтом. В основі конструкції лежить гідравлічний насос і два гідравлічних мотора: один відповідає за безперервність крутного моменту, а другий - за обслуговування переднього моста. За рахунок зворотного зв'язку з заднім мостом за допомогою системи розумного розподілу крутного моменту, привід переднього моста також є частиною системи гідравлічного розподілу потужності.

Чудова передача потужності

В ході функціонування необхідний крутний момент передається до мостів, колеса яких знаходяться в зчепленні з ґрунтом. Це в підсумку дозволяє створити колосальне тягове зусилля. Зі зростанням швидкісті, муфта приводу переднього моста повністю від'єднує мотор на швидкості 25 км/год, що дозволяє попередити втрати і збільшити продуктивність.

Модернізовані гідростати великого обсягу гарантують високий рівень продуктивності трансмісії. Роздільна подача мастила забезпечує захист мастила від перемішування і засмічень.

Основні переваги трансмісії Fendt VarioDrive
Основні переваги трансмісії Fendt VarioDrive

Найнижчий радіус розвороту за рахунок «затягування в поворот»

За рахунок відсутності встановленого передавального числа при застосуванні регульованого приводу передні колеса здатні активно вводити трактор у поворот, використовуючи «ефект затягування». Він може знизити радіус розвороту на 10%. VarioDrive зводить до мінімуму знос шин передніх коліс, який трапляється через розвороти на твердих поверхнях.

Розподіл потужності за допомогою системи Fendt Torque Distribution

З урахуванням особливостей конструкції м'який розподіл крутного моменту в тракторі здійснюється на Т-побідному компоненті між гідравлічними насосами і моторами мостів, що гарантує вільне пересування мастила. ЦЦе стало можливим завдяки відсутності втрат. Якщо потрібно, крутний момент може передаватися автоматично з моста на міст за допомогою розумної системи 4WD. Разом з тим значно знижуються втрати на тертя.

Завдяки регульованому повному приводу вдається реалізувати 500 к.с. потужності

Звичайні системи повного приводу, як правило, мають фіксований розподіл крутного моменту між мостами. Fendt VarioDrive дає можливість контролювати дане співвідношення. Так, крутний момент передається на два мости через вторинні вали. Розумна муфта розподілу крутного моменту гарантує необхідний розподіл моменту між мостами. Система має назву Fendt Torque Distribution.

до всіх новин

інші Новини

05.02.2024

REFARM! Львів 08-09 лютого! Конференція про технології та людей.
дізнатись більше

26.06.2023

Valtra Open Day у Львові!
дізнатись більше

30.05.2023

Стрічковий валкоутворювач KUHN MERGE MAXX 950
дізнатись більше

18.05.2023

Плуг KUHN Multi Leader в полі!
дізнатись більше
перейти до всіх новин