Про компанію

Особливості підготовки зернозбиральних комбайнів до сезону збирання (Частина 2)

Особливості підготовки зернозбиральних комбайнів до сезону збирання (Частина 2)<

Час простою зернозбиральної машини під час жнив становить 0,13% втрат врожаю через осипання. Крім того, в процесі функціонування комбайна існують втрати продукту за жнива до 24%, що має колосальний вплив на рентабельності зернової галузі України.

Оптимально допустимий рівень втрат зерна за жаткою становить 1%, за платформою 0,5%, молотильним пристроєм 1,5%, що виступає наслідком можливостей, закладених при розробці і виробництві зернозбиральної машини.

На стадії експлуатації обсяг зазначених вище втрат може бути досягнутий в умовах дотримання принципів технічного обслуговування ремонту сільськогосподарського обладнання, зберігання та здійснення всіх технічних і технологічних регулювань комбайна, в іншому випадку втрат буде значно більше.

Ремінні передачі

Не можна допускати замаслення, розшарування, пошкодження корду. Натяжні пристрої повинні виконувати свої завдання. Не допускаються заклинювання осей обертання. Відстань між боковиною кронштейна пристрою натягу приводу молотильного пристрою і зовнішнім діаметром має дорівнювати 17-23 мм. В іншому випадку відстань необхідно відрегулювати використанням прокладок між опорним пристроєм механізму натягу і поверхнею опори рами.

Щоб перевірити натяг ременя, заміряйте прогин посередині ведучої ланки в перпендикулярному напрямку і перевіряйте довжину пружини в передачах з пружними натяжними пристроями.

Ремінні приводи з пружними шкивами необхідно перевіряти один раз на квартал. Під час буксируванні ременя в передачі з метою виявлення причини необхідно перевірити відповідність значення прогину ременя і еластичності натягача. У разі використання нового ременя в передачах з пружними натягачами контроль і натяг ременя проводять після кожного напрацювання 48-50 мотогодин.

Підшипникові вузли

Однією з найважливіших умов ефективної роботи підшипникових опор зернозбиральної машини виступає відсутність сильного шуму і надмірного нагріву. Неважливо, яка температура навколишнього середовища, нагрівання підшипників не повинно становити понад 100 градусів. Важливо, щоб корпуси підшипників були без тріщин. На ущільненнях не повинно бути мастила. Підшипник змінюють в тому випадку, якщо є видавлювання. Двигун зернозбирального комбайну запускається, спрацьовує молотильний пристрій і після закінчення 15 хвилин роботи необхідно перевірити рівень нагріву корпусів. Дерев'яні підшипники необхідно перевірити на предмет наявності тріщин, поломок, відстаней між поверхнями. Радіальна відстань регулюється за допомогою прокладок.

Особливості підготовки зернозбиральних комбайнів до сезону збирання (Частина 2)
Особливості підготовки зернозбиральних комбайнів до сезону збирання (Частина 2)

Необхідно перевіряти якість загвинчування втулок підшипників і їх закріплення. Натяг ланцюгів і ременів необхідно послабити. Також слід визначити величину радіальної відстані в підшипникових вузлах.

Головні причини нагрівання і швидкого виходу з ладу підшипників наступні:

  • невірна установка і демонтаж;
  • забруднення, що виникає в підшипнику разом з мастилом при установці, обслуговуванні або ураженні ущільнень;
  • недостача або надлишок мастильного продукту.

Гальма

Зовні потрібно оглянути пристрій на предмет наявності або відсутності робочої рідини. У разі неодноразового натискання на гальма, важливо щоб гальмування було рівномірним і плавним. Хід педалей гальмування можна визначити за допомогою лінійки. Гальмівний шлях вимірюється рулеткою. У процесі гальмування зернозбирального комбайну на сухій поверхні гальмівний шлях повинен знаходитися в межах 8-9 м. При визначенні похибок необхідно перевірити і видалити повітря з гідравлічної системи, перевірити стан накладок дисків і манжет основного і робочого гідравлічних циліндрів.

Озайомитись з першою частиною статті можна за посиланням: https://zeppelin-agro.com.ua/ua/about/news/osoblivosti-pidgotovki-combayniv-do-sezonu/

до всіх новин

інші Новини

13.02.2024

“ЦЕППЕЛІН УКРАЇНА” та REFARM У М. ЛЬВІВ.
дізнатись більше

05.02.2024

REFARM! Львів 08-09 лютого! Конференція про технології та людей.
дізнатись більше

26.06.2023

Valtra Open Day у Львові!
дізнатись більше

30.05.2023

Стрічковий валкоутворювач KUHN MERGE MAXX 950
дізнатись більше
перейти до всіх новин