Про компанію

Особливості роботи фронтальних навантажувачів в зимовий період

Особливості роботи фронтальних навантажувачів в зимовий період
Шини для зимового періоду

Тільки зимова гума розрахована на низькі температури, ожеледь, сніжно-дощову кашу, що зустрічається в багатьох регіонах в зимовий період. Шини мають ламінування протектора та відрізняються великою глибиною, ніж ті, що призначені для літнього сезону. Це забезпечує відмінне зчеплення на снігу та на льоду, але разом з тим підвищує час відгуку при керування. При виготовленні зимової гуми застосовується більш м'який вид матеріалу, який і в холодний період залишається гнучким. Для зимової гуми найпопулярнішим індексом швидкості виступає індекс Q. Виробники шин радять не перевищувати швидкість, яка допустима до шин, оскільки це призведе лише до швидкого зносу.

Вибір покришок залежить від різновиду спецтранспорту, для якого вони підбираються. Наприклад, навантажувачі сьогодні оснащені суперпружніми шинами, які відрізняються нестійкістю при ожеледі та розкатаному снігу. Щоб вирішити дану проблему водії стали використовувати ланцюги, що знижують ковзання. Але останнім часом все більше уваги акцентується на шипуванні гуми для навантажувачів. Різні версії розташування шипів і їх кількості дають можливість модифікації техніки під певні умови роботи.

Використання акумуляторів взимку

Зимове використання АКБ супроводжується такими факторами:

  • зниженням температури електроліту батареї. Разом з тим зменшується результативність процесу заряду генератора при тих же показниках зарядної напруги на машині;
  • запуск холодного двигуна передбачає велику силу та енергію від АКБ завдяки підвищенню показників зарядного струму й більш тривалого функціонування стартера. Це сприяє більш глибокому розряду АКБ і зниженню рівня зарядженості;
  • підвищується число включених в роботу споживачів електроенергії, як для забезпечення комфорту в салоні, так і з метою безпечного переміщення, живлення яких забезпечується генератором, а при холостих обертах двигуна – АКБ;
  • знижується тривалість світлового дня, що передбачає більш тривалу роботу пристроїв освітлення та зменшується можливість генератора для результативної підзарядки акумуляторної батареї;
  • значно погіршуються дорожні умови, що призводить до зменшення динаміки руху машини і знижує віддачу енергії генератором. У свою чергу це знижує ймовірність повного заряду акумуляторної батареї.
Пальне

Найбільш слабким місцем паливної магістралі виступає фільтр тонкого очищення, який відрізняється непрохідністю при низькому температурному режимі через збільшення в'язкості пального та накопичення в ньому кристалів парафінів.

Як забезпечити нормальне функціонування паливної системи?

Електричний обігрівач, який представляє собою накладну обойму, - бандаж, використовується з метою зовнішнього монтажу на корпус фільтра тонкого очищення.

Підігрівач використовується для передпускового підігріву в фільтрі й функціонує від акумулятора навантажувача.

Існують також й інші види підігрівачів, які забезпечують надійний захист паливної системи. Проточні підігрівачі встановлюються в розріз штатного паливопроводу перед фільтрами тонкого очищення, гнучкі стрічкові, призначені для фільтрів і паливопроводів, стрижневі для фільтрів-сепараторів, насадки, які підігріваються для штатних паливозабірників і безпосередньо самі паливозабірники.

до всіх новин

інші Новини

05.02.2024

REFARM! Львів 08-09 лютого! Конференція про технології та людей.
дізнатись більше

26.06.2023

Valtra Open Day у Львові!
дізнатись більше

30.05.2023

Стрічковий валкоутворювач KUHN MERGE MAXX 950
дізнатись більше

18.05.2023

Плуг KUHN Multi Leader в полі!
дізнатись більше
перейти до всіх новин