Про компанію

Підвищуйте точність робіт з системою ISOBUS

Підвищуйте точність робіт з системою ISOBUS

У сучасному світі багато виробників тракторів, комбайнів, а також різних агрегатів для них. Разом з тим далеко не кожна компанія займається виробництвом всієї перерахованої вище продукції, але практично всі компанії створюють контролери, які потрібні для функціонування техніки. Тобто при підключенні обладнання від різних брендів стає актуальним питання сумісності і взаємодії між ними.

В результаті цього виникла потреба створення стандарту, завдяки якому можна без проблем застосовувати будь-які навісні та причіпні пристрої разом з тракторами і комбайнами. Для цього був створений протокол сумісності ISOBUS.

ISOBUS – інструмент для взаємодії трактора і підключеного обладнання

Створення даного протоколу бере свій початок в 1991 році, після чого він 10 років допрацьовувався. У 2001 році деякі виробники тракторів і навісного обладнання підписали договір про застосування даного стандарту для коректної взаємодії електроніки трактора і агрегатів. Значно пізніше став можливий експорт відомостей в програмне забезпечення для сільськогосподарської діяльності, що дало можливість організації оперативного обміну даними.

В результаті була створена система управління всіма видами навісного обладнання, що функціонує за допомогою одного терміналу. Суть роботи полягає в тому, що система застосовує для обміну даними комп'ютер трактора, а не ряд допоміжних терміналів різних виробників. Дане рішення значно полегшило діяльність оператора і звільнило кабіну від допоміжних пристосувань.

Підвищуйте точність робіт з системою ISOBUS
Підвищуйте точність робіт з системою ISOBUS

Так, якщо у вас є трактор Fendt і розкидач добрив іншого виробника, то у вас немає необхідності в додаткових терміналах – все під'єднується за допомогою ISOBUS.

Один з найбільш продуманих компонентів ISOBUS – дев'ятиконтактний штекер, який під'єднується до роз'єму в тракторі ззаду. Це об'єднує трактор з додатковим обладнанням. В кабіні знаходиться ще один блок роз'ємів, який називається In-Cab-Connection, до нього приєднуються інші елементи - найчастіше термінал.

До роз'ємів, які не використовуються, під’єднуються спеціальні резистивні кінцеві заглушки CAN-Terminator, без яких мережа буде розімкнутою, і система не спрацює.

Після під’єднання всіх компонентів до роз'ємів інформація, що надходить від блоку управління, потрапляє на термінал в кабіні трактора, де після обробки перетворюється в контрольні команди, завдяки яким здійснюється управління обладнанням.

При наявності шини ISOBUS від навісного обладнання до терміналу приєднаний тільки шнур. Завдяки даній системі та інформації від сенсорів причіпного пристрою в разі потреби видаються керуючі команди електроприводам і гідравлічній системі.

Плюсом даної системи виступає можливість документального оформлення всіх сільськогосподарських маніпуляцій і надсилання даних відомостей на комп'ютер. Крім того, в термінал можна завантажити всі необхідні відомості з флешки для впровадження технологій точного землеробства, наприклад, для внесення добрив. Потрібна лише наявність GPS-трекінгу і завантаженої в термінал карти полів з розбивкою на зони за нормами внесення.

Також однією з цікавих особливостей ISOBUS є те, що налаштування допоміжного устаткування можна робити, не залишаючи робоче місце, а іноді і без зупинки трактора. На терміналі ви можете бачити поточний стан налаштувань, змінювати їх і зберігати як шаблон для подальшого застосування.

до всіх новин

інші Новини

13.02.2024

“ЦЕППЕЛІН УКРАЇНА” та REFARM У М. ЛЬВІВ.
дізнатись більше

05.02.2024

REFARM! Львів 08-09 лютого! Конференція про технології та людей.
дізнатись більше

26.06.2023

Valtra Open Day у Львові!
дізнатись більше

30.05.2023

Стрічковий валкоутворювач KUHN MERGE MAXX 950
дізнатись більше
перейти до всіх новин