Піклування про ґрунт з тракторами Fendt
03.08.2020
Переваги для зчеплення і ґрунту
Трактори Fendt відрізняються не тільки ефективним виконанням своїх завдань, а й дбайливим впливом на ґрунт. Хороший ґрунт є надійним капіталом. Всі моделі Fendt відомі своєю компактністю і малою вагою, а також відмінною вантажопідйомністю. Завдяки цьому вдається гнучко використовувати варіанти баластування – єдине вірне рішення захисту ґрунту. Функція VarioGrip дозволяє оперативно і легко відрегулювати рівень тиску в шинах, розподіляючи масу по більшій площі. Мінімум повітря в шинах – більша кількість повітря в ґрунті. Чим більше ґрунтозачепів одночасно торкаються землі, тим краще якість зчеплення. 13 унікальних технологій Fendt забезпечують надійний захист мільярдів корисних мікроорганізмів в кожному кубічному метрі ґрунту.
Родючі землі в дефіциті
Безумовно, стан ґрунту відображає якість вашої роботи. Застосовуючи інноваційні технології вирощування рослин, фермери ставлять перед собою мету домогтися максимальної врожайності. Тим часом під землею працюють мільярди невидимих оку організмів, які допомагають рослинам розвиватися належним чином. Це дощові черв'яки і комахи, які будують тунелі і обробляють ґрунт, а також одноклітинні: бактерії, водорості. Все це забезпечує родючість і сприяє гарному врожаю.
Плавний захист ґрунту
При функціонуванні трактора в полі на ґрунт впливає маса машини та тягове зусилля. Це серйозний стрес для родючої частини. Перевірена роками трансмісія Vario забезпечує плавну передачу високої тягової потужності. У зв'язку з тим, що немає механічного перемикання передач, а коефіцієнт передачі не обмежений, різкі зміни тягового зусилля, які можуть завдати серйозної шкоди ґрунту, відсутні. Результат – регулярне зчеплення з ґрунтом разом з тривалим екологічним захистом верхнього і дрібнопористого шарів ґрунту.
Змінний розподіл ґрунту
У силовій передачі Fendt Vario Drive перший раз був реалізований привід на 4 колеса, що представляє собою найвищий рівень якості зчеплення з ґрунтом. Підбір потрібного крутного моменту забезпечує оптимальну передачу зусилля на ґрунт і підтримку мінімального прослизання. Відсутність жорсткого зв'язку між мостами забезпечує повну відмову від регулярного попередження на поворотній смузі. Передній міст втягує машину в поворот, що істотно знижує радіус розвороту. Разом з тим значно збільшується рівень захищеності ґрунту, поліпшується продуктивність і знижується паливна витрата, оскільки в даному випадку не потрібно проводити складні маневри в кінці смуги.