Про компанію

Принципи роботи трансмісії VarioDrive у флагманах Fendt 1000 Vario

Принципи роботи трансмісії VarioDrive у флагманах Fendt 1000 Vario

Трактор Fendt 1000 Vario обладнаний безступінчастою трансмісією VarioDrive. Потужність, яка надходить від двигуна за рахунок застосування планетарної передачі класифікується на гідравлічний та механічний потоки. Епіциклічна шестерня в даній системі трансмісії при повороті запускає аксіально-поршневий насос, надаючи гідравлічний потік потужності. Сонячна шестерня в цій ситуації виступає центром планетарного ряду, передаючи механічну частину на задню вісь. Аксіально-поршневий насос забезпечує гідравлічним мастилом обидва гідравлічні мотори.

Трансмісія VarioDrive у Fendt 1000 Vario має ряд нововведень: обидва гідравлічних мотора функціонують автономно для приводу фронтального і заднього мостів. Це говорить про те, що аксіально-поршневий насос розподіляє потужність між гідравлічними моторами фронтального та заднього мостів за допомогою Т-подібного колектора. Потужність обирає найпростіший шлях, саме з цієї причини новий пристрій відповідає за опцію міжосьового диференціала. Відповідно, Vario не має повного приводу в класичному розумінні, про яке ми знаємо по минулим моделям. Механічна частина потужності переноситься на передній міст.

image
image

Конструкція, оснащена двома гідравлічними моторами, має колосальну перевагу в порівнянні з механікою. Перш за все, застосування такої трансмісії не має ніякої дисгармонії. Вона попереджає знос шин і забезпечує економію пального. Ще одним приємним бонусом є той факт, що завдяки описаній системі в тракторах Fendt автоматично застосовуються так званий ефект Pull-in Turn. Оскільки передні колеса при повороті пересуваються з більшою швидкістю, ніж задні, весь трактор як би вписується в поворот приводом переднього моста. Це гарантує менший радіус повороту: передній міст сам риє ґрунт. Допоміжна фрикційна муфта забезпечує розподіл крутного моменту між осями. Саме з цієї причини в Fendt такий тип управління називається torque distribution, що в перекладі з англійської мови означає розподіл крутного моменту. У разі пробуксовки, виключення та включення фрикційної муфти відбувається настільки блискавично, що прослизнути колесо встигає лише на один ґрунтозачеп. При включенні муфти виходить стандартний повний привід, як і на інших тракторах.

Привід управляється та контролюється за допомогою множинних колісних датчиків, а також датчиків тиску та кута повороту, що знаходяться безпосередньо в трансмісії Vario. Орієнтуючись на ці показники, комп'ютер машини обчислює ідеальну модель управління приводом. Так, якщо муфта повного приводу повністю замкнута при повному навантаженні, то на розвороті тиск автоматично знижується. У цей момент і трапляється розмикання фрикційної муфти та гідравлічні мотори починають забезпечувати Pull-in-Turn дію. У разі різкого натискання на гальма муфта знову включається для забезпечення максимально якісного гальмування. При досягненні швидкості до 25 км/год гідромотор передньої осі переходить в нейтральне положення і мастило більше не подається. На передній міст при цьому ніяка потужність не передається, а допоміжна муфта та гідромотор розмикаються. У разі виявлення датчиками колеса пробуксовки на швидкості понад 25 км/год, ситуацію вирішує механічна муфта між заднім і переднім мостами.

до всіх новин

інші Новини

06.04.2021

Коли кожен на своєму місці!
дізнатись більше

05.04.2021

Відмінні риси навантажувача SEM 636D
дізнатись більше

01.04.2021

Переваги Т-серії тракторів Valtra
дізнатись більше

29.03.2021

Економія та потужність – колісні трактори Fendt 900 Vario (2020)
дізнатись більше
перейти до всіх новин