Шасі і привід Berthoud Raptor: зносостійкість і ергономічність
04.11.2019
Шасі
Зроблена зі зварних деталей прямокутної конфігурації, відрізняється великими габаритами по ширині, що потрібно для надійної стійкості та міцності. Вісі являють собою механічно відсувні напівпоперечини.
Плюси шасі:
- підресорений передній і задній мости, оснащені пневматичною підвіскою;
- з боку штанги обертальний міст для оптимальної адаптації установки до стану поверхні робочих зон;
- зрівнювальний клапан регулювання тиску повітря в підвісці в залежності від навантаження;
- зрівнювальний клапан, який використовується для викачування підвіски в момент, коли машина переміщується на причепі;
- гідравлічні амортизатори на колесах, що обмежують паразитні коливання.
Напрямок
4 провідних і напрямних колеса з електронним типом керування, 4 колеса в режимі крабового ходу і коригування великого кута нахилу.
Плюси напрямку:
- прекрасна маневреність, в особливості при розвороті з особливо обмеженим радіусом повороту;
- оптимальна ціна при врахуванні кута нахилу з коригуванням на задній вісі;
- автоматичне вирівнювання задньої вісі.
Гідростатичний привід з мотор-редукторами
- двигун швидкого ходу зі змінним робочим об'ємом: гнучкість і адаптивність;
- кінцеве передавальне число з планетарною передачею: міць і великий крутний момент;
- технологія керування AUTOMOTIVE, яка встановлюється на нашій техніці вже понад 10 років. Завдяки техніці RAPTOR ви отримуєте можливість керування по принципу безступінчастої зміни швидкості;
- 2 гідравлічних насоса з регульованим робочим об'ємом: фронтальне і заднє гідромеханічне блокування;
- блокування диференціалів в стандартному наборі;
- HYDROPILOT круїз-контроль в традиційній комплектації: фіксатор і обмежувач швидкості;
- динамічне, гідростатичне і статичне гальмування на чотирьох колесах;
- 3 вида швидкостей: 0-19 км/год - 0-25 км/год - 0-40 км/год.
Опція ECO Забезпечує Функціонування двигуна в належному режимі для досягнення оптимальної швидкості руху.
Функція “економія палива” також має налаштування оптимального теплового режиму, який потрібен для керування розпилювальним насосом.