Про компанію

Огляд трьох рівнів CSA-контрактів

Огляд трьох рівнів CSA-контрактів

CSA контракт являє собою угоду між покупцем і організацією Цепелін Україна, яка забезпечує можливість зниження загальних витрат клієнта на одиницю обладнання. Угоди складаються в індивідуальному порядку з метою задоволення запитів клієнта.

Сервісні договори на ТО від Цеппелін Україна представляють собою розширену версію обслуговування обладнання з застосуванням оригінальних запчастин і залучення кваліфікованих співробітників. Висновок CSA контракту суттєво зменшує витрати і дозволяє планувати витрати на майбутній період.

CSA контракт є набором рішень, що включає в себе три рівні, починаючи з основного оснащення техніки системою віддаленого моніторингу та закінчуючи техпідтримкою і обслуговуванням парку техніки кваліфікованим персоналом працівників Цеппелін Україна. При виборі одного з рівнів сервісу, Вам гарантованого надається технічна підтримка без плати за зайві послуги.

Перший рівень – Доступ

Отримайте доступ до технологічних рішень віддаленого доступу. Забезпечує підключення до віддаленої системи моніторингу.

Система надає Вам легкий доступ до даних, що генеруються технікою. Ви можете швидко подивитися місце локації Вашої техніки і те, як вона функціонує там, де є інтернет підключення на Вашому ПК або смартфоні. Ви побачите кількість пального, яке використовує кожна машина, коли функціонує вхолосту або під навантаженням, потребу в технічному обслуговуванні та чи є щось, що потребує Вашої уваги.

Другий рівень – Порада

Контроль стану Вашої техніки за допомогою наших фахівців. Забезпечує Вам комплексну програму моніторингу в комплексі з віддаленим моніторингом від професійних експертів з техніки.

Наші фахівці будуть спостерігати за відомостями, отриманими з Ваших машин. Коли вони побачать те, що потребує уваги, Вам буде надана інформація і консультація про відповідні маніпуляції. Також будуть забезпечені проактивні поради з технічного обслуговування на підставі вхідних даних, історії техніки та аналізу рідини. Вам будуть дані поради щодо своєчасного обслуговування та ремонтування, які допоможуть зберегти техніку робочою і зменшать витрати на експлуатацію.

Третій рівень – Підтримка

Ми візьмемо на себе питання по обслуговуванню Вашого обладнання. Ми забезпечимо контроль Вашої техніки, будемо відстежувати Ваш годинник і піклуватися про планування і реалізацію Вашого профілактичного обслуговування. Також ми систематично надаватимемо Вам дані про стан Вашої техніки.

Забудьте про заміну мастила, планове обслуговування та інші питання. Повністю сконцентруйтеся на веденні бізнесу. Турботу про Ваші цінні активи ми візьмемо на себе і будемо працювати, щоб зменшити Ваші витрати на експлуатацію при одночасному збільшенні доступності техніки.

до всіх новин