В чому полягає універсальність колісного трактора Fendt 700-ї серії?
22.03.2021
Fendt 700 Vario пропонує величезну кількість опцій, які спрощують щоденне виконання повсякденних завдань.
Fendt 700 Vario підвищує ефективність робіт завдяки застосуванню навісного обладнання і безлічі автоматизованих опцій. Потужна гідравліка полегшує робочий процес і розширює сферу застосування трактора, гарантуючи високу ступінь продуктивності
Несуча система трактора зроблена у вигляді міцної литої напіврами, допустима повна маса становить 14 тонн. За рахунок високого корисного навантаження, яка становить 6200 кг цей малогабаритний, але потужний трактор має великий запас потужності для роботи з важким навісним обладнанням.
Потужна система гідравліки
Сприйнятливий до навантаження насос продуктивністю 193 л / хв, встановлений на Fendt 700 Vario, гарантує відмінну потужність системи гідравліки. Дані насоси в комплектації Profi і ProfiPlus без проблем справляються з більшістю складних робіт з використанням навісного обладнання.
Різні потужності насосів забезпечують підтримку низьких оборотів двигуна, ефективно економлять пальне навіть при здійсненні складних робіт.
Переваги конструкції
Стійка конструкція Fendt 700 Vario дозволяє досягати підйомного зусилля 10360 даН, відповідно, трактор може справлятися абсолютно з будь-якими завданнями. Легка в застосуванні фронтальна навіска з контролем навантаження передає частину маси навісного обладнання на передню вісь. Точне налаштування ступеня розвантаження можливе завдяки клапану з двосторонньою дією передньої навіски. Це гарантує не просто надійне і безпечне управління керма, але і бездоганний контроль зусилля для здійснення роботи переднім навісним обладнанням.
Управління переднім навішування з розвантаженням дуже зручне при роботі зі сніговим відвалом або на луках з фронтальною косаркою, оскільки хід навісного обладнання швидко підлаштовується до нерівності поверхні.
Механізм навішування налаштовується через Varioterminal і приводиться в рух за допомогою модуля керування навішуванням, універсальним джойстиком або зовнішніми інструментами керування, що знаходяться в передньому чи задньому крилі.
Кріплення в передній зоні:
- тяга;
- два клапана управління двосторонньої дії;
- безнапірний передній контур повернення;
- 7-контактний роз'єм;
- передній ВВП (1000 об / хв);
- відсічний клапан;
- обмежувач нижньої тяги;
- розкладна нижня тяга;
- переднє навішування з електронним позиціюванням EPC;
- стабілізатори ударних навантажень.
З'єднання в задній частині включають в себе:
- сигнальний роз'єм ISOBUS;
- гідравлічну верхню тягу;
- п'ять клапанів двосторонньої дії;
- безнапірний контур повернення;
- пневматичні гальма;
- контури подачі та управління Power Beyond;
- гідравлічні гальма причепа;
- 7-контактний роз'єм;
- обмежувачі нижніх тяг;
- роз'єм ABS;
- задній ВВП (540 / 540E / 1000 / 1000E);
- зчеплення причепа;
- нижнє навішування та систему управління поворотною віссю причепа.