Про компанію

В чому полягає універсальність колісного трактора Fendt 700-ї серії?

В чому полягає універсальність колісного трактора Fendt 700-ї серії?

Fendt 700 Vario пропонує величезну кількість опцій, які спрощують щоденне виконання повсякденних завдань.

Fendt 700 Vario підвищує ефективність робіт завдяки застосуванню навісного обладнання і безлічі автоматизованих опцій. Потужна гідравліка полегшує робочий процес і розширює сферу застосування трактора, гарантуючи високу ступінь продуктивності

Несуча система трактора зроблена у вигляді міцної литої напіврами, допустима повна маса становить 14 тонн. За рахунок високого корисного навантаження, яка становить 6200 кг цей малогабаритний, але потужний трактор має великий запас потужності для роботи з важким навісним обладнанням.

Потужна система гідравліки

Сприйнятливий до навантаження насос продуктивністю 193 л / хв, встановлений на Fendt 700 Vario, гарантує відмінну потужність системи гідравліки. Дані насоси в комплектації Profi і ProfiPlus без проблем справляються з більшістю складних робіт з використанням навісного обладнання.

Різні потужності насосів забезпечують підтримку низьких оборотів двигуна, ефективно економлять пальне навіть при здійсненні складних робіт.

В чому полягає універсальність колісного трактора Fendt 700-ї серії?
В чому полягає універсальність колісного трактора Fendt 700-ї серії?
Переваги конструкції

Стійка конструкція Fendt 700 Vario дозволяє досягати підйомного зусилля 10360 даН, відповідно, трактор може справлятися абсолютно з будь-якими завданнями. Легка в застосуванні фронтальна навіска з контролем навантаження передає частину маси навісного обладнання на передню вісь. Точне налаштування ступеня розвантаження можливе завдяки клапану з двосторонньою дією передньої навіски. Це гарантує не просто надійне і безпечне управління керма, але і бездоганний контроль зусилля для здійснення роботи переднім навісним обладнанням.

Управління переднім навішування з розвантаженням дуже зручне при роботі зі сніговим відвалом або на луках з фронтальною косаркою, оскільки хід навісного обладнання швидко підлаштовується до нерівності поверхні.

Механізм навішування налаштовується через Varioterminal і приводиться в рух за допомогою модуля керування навішуванням, універсальним джойстиком або зовнішніми інструментами керування, що знаходяться в передньому чи задньому крилі.

Кріплення в передній зоні:

  • тяга;
  • два клапана управління двосторонньої дії;
  • безнапірний передній контур повернення;
  • 7-контактний роз'єм;
  • передній ВВП (1000 об / хв);
  • відсічний клапан;
  • обмежувач нижньої тяги;
  • розкладна нижня тяга;
  • переднє навішування з електронним позиціюванням EPC;
  • стабілізатори ударних навантажень.

З'єднання в задній частині включають в себе:

  • сигнальний роз'єм ISOBUS;
  • гідравлічну верхню тягу;
  • п'ять клапанів двосторонньої дії;
  • безнапірний контур повернення;
  • пневматичні гальма;
  • контури подачі та управління Power Beyond;
  • гідравлічні гальма причепа;
  • 7-контактний роз'єм;
  • обмежувачі нижніх тяг;
  • роз'єм ABS;
  • задній ВВП (540 / 540E / 1000 / 1000E);
  • зчеплення причепа;
  • нижнє навішування та систему управління поворотною віссю причепа.
до всіх новин