Тренінги для операторів
Які б передові технології не використовували виробники спецтехніки, на сьогодні оператор техніки є одним з головних учасників робочого процесу. Від якості та ефективності його роботи у багатьох аспектах будуть залежати й показники вашого бізнесу.
Обладнання Cat генерує велику кількість інформації про основні параметри та режими роботи техніки. Деякі з отриманих даних можна з легкістю використовувати для контролю роботи персоналу, оцінки кваліфікації оператора та загальної ефективності його роботи. Чотири простих поради, що наведено нижче, допоможуть Вам, ґрунтуючись на даних отриманих з машини, дізнатися рівень кваліфікації Ваших операторів та виконати необхідні дії для підвищення ефективності їх роботи.
Контролюйте витрати пального оператором
Оцінка витрат пального на одній і тій самій машині під управлінням різних операторів допоможе більше дізнатися про роботу кожного з них. Більш економічна витрата пального при виконанні однакових робіт свідчить про кращий контроль оператора над машиною і більш безпечне виконання операцій. Це також сприятливо впливає на терміні служби обладнання.
Заохочуйте персонал за гарно виконану роботу
Використовуйте дані, отримані з машини, для оцінки ефективності роботи операторів. По-перше, метод заохочування є більш ефективним, ніж метод «батога», а по-друге об’єктивні та наочні показники в оцінці персоналу доведуть вашим оператором справедливість заохочення.
Стимулюйте операторів
проявляти увагу до
попереджень
Будь-яка система діагностики і моніторингу роботи обладнання буде марною, якщо на її повідомлення та попередження не звертати уваги. Переконайтеся, що Ваш персонал розуміє важливість і значення попереджувальних сигналів, за допомогою яких машина повідомляє йому про відхилення в роботі.
Контактуйте з операторами,
ставте запитання, слухайте їх
думку
Спілкування з керівництвом допоможе оператору в повній мірі відчути його важливість та участь в робочому процесі, як результат – це підвищить його мотивацію. Поясніть, з якою метою, і які дані з машин Ви використовуєте. Не відмовляйтеся вислухати думку оператора, адже він виконує свою роботу щодня і може згенерувати кілька хороших ідей.